CLUB DE LECTURA " A Illa dos libros"

DÍA DO LIBRO 2022 PESCANDO VERSOS

ESTE ANO FIXEMOS GRAVACIÓNS DE POEMAS EN DIFERENTES LINGUAS , NA NOSA RADIO ESCOLAR PARA CONMEMORAR ESTE DÍA.

DÍA DO LIBRO 2019

Con motivo do Día do libro 2019 elaboramos un mural sobre Ida Vitale, a recente Premio Cervantes de Literatura. En 1º ESO fixemos poesías que colgamos na entrada do centro.

LECTURA NA RÚA e DÍA DO LIBRO 2018

O DÍA 20 DE ABRIL celebramos a II Edición de Lectura na Rúa xunto co CEIP Santa Mariña, EEI A Marisma e a Biblioteca de Redondela na Alameda.

Os alumnos de 1º de ESO colaboraron cunha adaptación do conto de "Carapuchiña vermella" e léndolle aos máis pequenos.

DÍA DO LIBRO 2018

Os alumnos de 3º de PMAR fannos algunhas recomendacións de lectura en distintas linguas.

RECITANDO POESÍA

No mes de marzo realizamos unha actividade para preparar a nosa participación en "Lectura na rúa" co Colexio Santa Mariña de Primaria. Os Departamentos de Lingua Castelá( profes Ana e Paula) e Lingua Galega(profe Helena) visitamos o colexio de primaria co noso grupo de 1ºC de ESO e recitamos poemas traballados no Club de Lectura deste ano. Mirade as fotos da actividade compartida.