Iniciar sesión: Acceso

NOVOS RECURSOS AULA DE APOIO (DURANTE O TEMPO SEN CLASES)

NOVOS RECURSOS DIDÁCTICOS!!! (Actualizado)

Para aqueles alumn@s que vaiades rematando as actividades dos caderniños adaptados ou os exercicios de reforzo, déixovos a continuación novos recursos organizados por ámbitos para que elixades os que se vos adecúen (Pinchando sobre cada un deles teredes acceso directo).

• ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO EXENTO DE FRANCÉS.

• ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO CON ADAPTACIÓN CURRICULAR EN LINGUA CASTELÁ.

• ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO CON ADAPTACIÓN CURRICULAR EN MATEMÁTICAS.

• ACTIVIDADES DE COMPRENSIÓN LECTORA.

• ACTIVIDADES DE ATENCIÓN ESTIMULACIÓN COGNITIVA.

• ACTIVIDADES PARA O ALUMNADO CON ADAPTACIÓN CURRICULAR EN LINGUA GALEGA

(NOVO, premede aquí)

Lembrarlle aos alumnos que se incorporaron recentemente á aula de apoio que fagan o posible por seguir as indicacións de traballo descritas para o seu grupo de referencia en tódalas materias, agás en castelá e matemáticas que poden realizar as actividades dos ámbitos anteriormente mencionados.

Recordade que tedes á vosa disposición un correo para facerme chegar calquer dificultade de acceso aos diferentes contidos como as dúbidas na resolución das actividades.

apoioillasansimon@gmail.com

EU TAMÉN QUEDO NA CASA!!!