Secretaría virtual

Doazón para a Asociación de mulleres vecinais contra o maltrato

O pasado luns, con motivo do Día Internacional contra a Violencia de Xénero, tivo lugar no noso centro unha recollida de fondos para entregala a Asociación de mulleres vecinais contra o maltrato. Vendéreonse doces feitos polo alumnado e tamén houbo aportacións por parte das familias e do persoal do centro.

Agradecemos todas as colaboración desinteresadas, que fixeron posible doar a cantidade de 289,89 €. Na foto podedes ver a Javier López na asociación o venres, día no que se fixo entrega do recadado.

Chica deja chico

Aquí tedes un excelente vídeo feito por alumnado de primeiro de bacharelato durante o pasado curso 17/18 baixo a dirección de Carmen Losada e Javier López. É unha historia (mellor dito historias) onde poderedes ver reflectidos moitos comportamentos cos que convivides a cotío.

A física e o tempo

Aquí tedes o fermoso arco da vella dobre que podiamos ver mentras estudabamos física. Un exemplo da dispersión (descomposición da luz solar nas súas cores constituíntes). Que o disfrutedes.

A Consulesa Xeral da República Oriental do Uruguai no noso centro

Onte estivo no noso instituto dona Mª del Huerto Arcaus Sánchez, Consulesa Xeral da República Oriental do Uruguai, que presentounos “Cuentos de la Selva”, de Horacio Quiroga. O alumnado puido ser partícipe da importancia da selva na vida do grande escritor.

Asistiron ao acto o Xefe Territorial da Consellería de Educación en Pontevedra, don César Ares, e a Inspectora do centro, dona Marina Couñago.

O alumnado de 1º BAC está en ruta

Vintecatro alumnos de primeiro de bacharelato de ciencias están a facer unha ruta por Navarra e Aragón dentro do programa Rutas Científicas, Artísticas e Literarias convocado polo Ministerio de Educación, Cultura e Deporte. Comparten este proxecto co IES Casas Viejas de Cádiz.

Nesta foto estan no Laboratorio subterráneo de Canfranc, onde puideron observar experimentos sobre a enerxia e a materia escura.

Terror no ROU

Aquí tedes o tenebroso ambIente que había no noso centro o véspera do Día de Todos os Santos (All Hallow's Eve). Foi creado por María Malagón, gravouno Javier López e a edición de vídeo correu a cargo de Iago López Magdaleno.

Visita Universidade de Vigo alumnado STEMbac

No seguinte vídeo tedes un resumo do que foi a visita do noso alumnado do Bacharelato de Excelencia á Universidade de Vigo.

Tríptico inicio curso

No arquivo adxunto tedes o tríptico que se entregou ás familias ao comezo do curso. Nel tedes información que vos pode ser de utilidade.

O noso Bacharelato de Excelencia STEM no Faro de Vigo

Se facedes clic no seguinte enlace poderedes acceder á noticia que publicou o Faro de Vigo sobre o noso Bacharelato de Excelencia STEM.

Bacharelato de excelencia

O noso instituto ven de ser autorizado (único centro educativo autorizado en Vigo) para implantar o Bacharelato de Excelencia en Ciencia e Tecnoloxía (STEMbach). Este bacharelato comtribuirá a favorecer no alumnado o afondamento nas competencias en matemáticas e ciencia e tecnoloxía e realizará actividades de formación organizadas en colaboración con universidades, así como un proxecto de investigación.