Secretaría virtual

X OLIMPIADA DE XEOLOXÍA

Once alumnos de cuarto de ESO e primeiro e segundo de bacharelato participaron na "X Olimpiada de Xeoloxía", que tivo lugar na Escola de Enxeñería de Minas e Enerxía da Universidade de Vigo. A alumna Sabela González Alcántara, de cuarto de ESO, recibiu un accésit correspondente a este nivel. Os nosos parabéns.

X Olimpiada de Xeoloxía from IES ROU on Vimeo.

As "Crêpes" invaden o noso instituto

O venres 8 de febreiro, o noso alumnado de francés de 3º e 4º de ESO e 1º e 2º de bacharelato puido gozar e aprender da lingua francesa e a súa cultura co Atelier Crêpes de Jérémy Thomas, experto crepero bretón.Tiveron a oportunidade de viaxar a Francia no seu Food- Truck "A Marinière". Grazas ás explicacións sobre a cultura bretoa, da man e voz dun bretón de pura raza, aprenderon receitas e vocabulario sobre ingredientes para lograr a masa das crêpes e puxéronse ao choio. Clientes e camareiros voluntariosos, mandil en peito, se atreveron a probar e a elaborar a súa propia crêpe. O ambiente foi divertido e moi proveitoso!
Bon appétit!

Un día no xeo

Máis de 260 alumnos de ESO e primeiro de bacharelato participaron nunha sesión de patinaxe sobre xeo, na pista itinerante da Praia de Samil, en tres días da segunda semana de clase despois das vacacións do Nadal. A convocatoria foi un rotundo éxito.

No seguinte vídeo podedes ver como disfrutaron os os participantes nesta actividade, organizada polo Departamento de Educación Física.

A escritora Sonia Mirón no noso centro

A escritora Sonia Mirón estivo este venres 8 de febreiro no IES República Oriental do Uruguai para presentar a súa última novela titulada Mi corazón en una caja de zapatos. Os alumnos de 1º da ESO, lectores fieis da escritora, preguntáronlle numerosos aspectos relacionados coa escritura e tamén sobre as súas obras. Ao final da magnífica charla, organizada polo Departamento de Lingua Castelá, a escritora asinou exemplares das súas novelas aos rapaces, que inmortalizaron o momento cunha fotografía final.

DELF Scolaire 2019

Nos arquivos adxuntos tedes o calendario das probas do DELF Scolaire para este ano, así como a ficha de inscripción para ditas probas.

A data tope para a entrega da documentación a Henar é o martes 12 de febreiro.

Moita sorte a todos.

Premios ANPA

Co gallo do Nadal celebrouse un concurso de fotografía organizado pola ANPA do noso centro. O primeiro premio foi para Naira Otero Ferreira, o segundo para Sofía Cortés García e o terceiro para Olivia Navia Rodríguez. Os nosos parabéns ás gañadoras.

Comendo de xeito saudable

O alumnado de Promoción de Estilos de Vida Saudable (optativa de 2º da ESO) fixo unha merendiña durante a última clase de decembro (luns 17 ás 10:30). A actividade consistiu en: dividir a clase en 3 grupos, lavar, pelar e trocear as pezas de froita que trouxeron, diseñar e montar unha árbore de Nadal en cada grupo, decatarse do bonitas que quedaron, e, finalmente comelas entre todos (picando a froita con palillos).

Aquí tedes algunhas fotos para que vexades o ben que estaba todo.

Memoria Rutas CAL

Como sabedes, alumnado de primeiro de bacharelato realizou unha ruta por Navarra e Aragón dentro do programa Rutas Artísticas, Científicas e Literarias, convocado polo Ministerio de Educación, Cultura e Deporte. No arquivo adxunto tedes a memoria realizada polo alumnado para que coñezades as actividades que se levaron a cabo en dito programa.

Doazón para a Asociación de mulleres vecinais contra o maltrato

O pasado luns, con motivo do Día Internacional contra a Violencia de Xénero, tivo lugar no noso centro unha recollida de fondos para entregala a Asociación de mulleres vecinais contra o maltrato. Vendéreonse doces feitos polo alumnado e tamén houbo aportacións por parte das familias e do persoal do centro.

Agradecemos todas as colaboración desinteresadas, que fixeron posible doar a cantidade de 289,89 €. Na foto podedes ver a Javier López na asociación o venres, día no que se fixo entrega do recadado.

Chica deja chico

Aquí tedes un excelente vídeo feito por alumnado de primeiro de bacharelato durante o pasado curso 17/18 baixo a dirección de Carmen Losada e Javier López. É unha historia (mellor dito historias) onde poderedes ver reflectidos moitos comportamentos cos que convivides a cotío.