Secretaría virtual

Unha arte moi galega

Din que os INNUIT (mal chamados esquimós) teñen no vocabulario da súa lingua ata 14 palabras que diferencian as tonalidades do branco da neve. En Galicia non podiamos ser menos e distínguense 61 termos que fan referencia aos diferentes tipos de chiova.

O alumnado de Educación Plástica de 4º de ESO, xunto co Equipo de Dinamización Lingüística fixo unha actividade de caligrafía artística dando conta da riqueza léxica fascinante da nosa lingua ilustrando palabras coma babuza, barbanza, parruma, patiñeira... (chuvia feble); ballón, dioivo, xistra... (chuvia forte); torbón, trebón (raios e tronos); cebrina, escarabana, pedrazo... (neve e xeo); delampar, escambrar, estiñar (cando remata de chover); borraxeira, fuscallo, zarrazina... (cando hai condensación).

Na seguintes fotos tedes algúns exemplos.

Nova actuación da orquestra 430 no noso instituto

Tal e como vos informabamos, a orquestra 430, baixo a dirección de Isabel Rubio, continúa coa excelente relación co noso instituto que iniciamos o pasado curso e ofreceunos todo o seu bo facer.

O alumnado do centro puido asistir e disfrutar de primeira man da presenza dunha orquestra sinfónica, algo non habitual nun centro educativo.

Agradecemos a súa deferencia con nós e esperamos seguir mantendo esta, sen dúbida enriquecedora, relación.

Deixámovos cun pequeno vídeo para que vos fagades unha idea do que aconteceu.

A orquestra 430 de novo no noso centro

Continuando cos concertos iniciados no pasado curso, a Orquestra Sinfónica 430 volta ao noso instituto baixo a dirección de Isabel Rubio e con Antonio Queija ao piano.

Engadimos uns carteis que fan referencia á programación dos concertos desta afamada orquestra.

Horario buses

No arquivo adxunto podedes acceder ao horario dos buses.

Recordade que o mércores día 15 non haberá servizo de autobuses.

Elección materias matrícula

Aínda que nos sobres de matrícula tedes o impreso para a elección de materias nos distintos cursos, se facedes clic no seguinte enlace, poderedes acceder a eles por lles queredes botar unha ollada.

Mellorando as competencias básicas

Neste curso, dentro do Contrato Programa de "Mellora das competencias básicas", o alumnado de todolos cursos do centro, guiado polo profesorado de diversas áreas (xeografía e historia, matemáticas, galego, inglés, economía, plástica, bioloxía e xeoloxía e educación física) contruiu unha biblioteca audiovisual traballando distintos contidos básicos das materias .

A continuación deixamos o enlace a:

Moitas grazas a todos os participantes.

I congreso de estatística no noso centro

As matemáticas poden aplicarse a moitas situacións e facilitan a resposta a moitos problemas que poden plantexársenos. O alumnado de primeiro de ESO, coordinado polas profesoras do departamento de matemáticas Mariña López e Adela Rodríguez, deron esta solucións no I Congreso de Estatística, celebrado no noso instituto.

Un destes traballos (feito por Miguel Carbalho, Andrea Núñez, Gabriel Rodríguez e irene Román) resultou finalista no XI Concurso de Sondeos e Experimentos, que defenderon na Facultade de Matemáticas de Santiago de Compostela.

Se queredes saber algo máis, facece clic nos seguintes enlaces:

Premios extraordinarios de ESO

No DOG do venres día 4 de xuño ven de ser publicada a orde pola que se convocan os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2020/21. O prazo remata o día 6 de xllo de 2021.No arquivo adxunto tedes a orde publicada no DOG.

A poesía no noso centro

O profesor de galego Xavier Xil Xardón impartiu un obradoiro de poesía dirixido aos alumnos de ESO e Bacharelato. O obradoiro pechouse cun recital da poeta Silvia Penas quen, co seu grupo Cintaadhesiva, levou ao escenario poemas de Xela Arias e da propia Silvia. Foi unha actividade moi enriquecedora que esperamos poder seguir organizando nun futuro.

Aprendendo a crear un libro ilustrado

O profesor de Educación Plástica e visual, Pablo Martínez, que ilustrou o conto Pulguiña da editorial Kalandraka, expuxo os debuxos orixinais, sen o texto, e faloulles aos alumnos de 1º ESO sobre o proceso de creación do libro.