Secretaría virtual

Ciclo de conferencias no ROU

Durante o mes de novembro terá lugar no noso instituto un ciclo de conferencias sobre as mulleres de Vigo durante a Restauración e a II República. Podedes ter máis información se facedes clic na imaxe. Esperamos a vosa presenza.

Simulación de movementos tectónicos

No seguinte vídeo tedes o modelado que fixeron algúns alumnos de primeiro de bacharelato sobre a formación de pliegues tectónicos debidos a forzas de compresión. É bastante ilustrativo para entender como se forman ditos pliegues. Bo traballo!

Modelado de pliegues tectónicos from matesrou on Vimeo.

Estudando a educación no ROU

Onte tivo lugar a segunda das conferencias do ciclo sobre as mulleres en Vigo durante a Restauración e e II República, co título: "A educación istitucional e privada na cidade de Vigo". As conferenciantes foron Miriam Varela Iglesias e María Fernanda Piñeiro Sampaio, investigadoras e profesoras na Escola de Maxisterio CEU de Vigo.

No seguinte vídeo tedes un pequeno resumo de dita conferencia.

A educación institucional e privada na cidade de Vigo from matesrou on Vimeo.

O ROU contra a violencia de xénero

Se facedes clic na imaxe poderedes acceder ao traballo desenvolvido polo alumnado de 4º ESO sobre a violencia de xénero.

Magosto 2017

Como podedes ver no vídeo, este ano as castañas e os xogos saíron de marabilla. Que o disfrutedes.

Magosto 2017 from matesrou on Vimeo.

Xosé Luís Méndez Ferrín no ROU

Hoxe tivo lugar a primeira das conferencias do ciclo "As mulleres de Vigo durante a Restauración e a II República". O ponente foi Xosé Luís Méndez Ferrín, escritor e político, gran coñecedor da historia de Vigo e de Galiza e que nos falou sobre a sociedade de Vigo neste período.

Aproveitamos para agradecerlle a súa presenza no noso centro.

No seguinte vídeo tedes unha escolma do que foi este acto.

Xosé Luís Méndez Ferrín from matesrou on Vimeo.

Visita á Escola de Enxeñería de Minas e Enerxía

Alumnado de bacharelato e de 4º ESO realizou unha visita á Escola de Minas e Enerxía da Universidade de Vigo. A actividade consisitu nun obradoiro de recoñecemento de minerais de visu e a visita a dous laboratorios, un de termografía e outro de explosivos.

No seguinte vídeo tedes un resumo do moito que traballaron os rapaces.

Visita á Escola de Minas from matesrou on Vimeo.

English Week

Nos arquivos adxuntos tedes documentación relativa á participación no programa English Week 2017. Por favor, lédea con atención; se tedes calquera dúbida podedes porvos en contacto co centro.

A Ruta do ROU

Alumnado de 2º ESO do noso centro está a participar nunha "Ruta Científica, Artística e Literaria", un programa organizado polo Ministerio de Educación, Cultura e Deporte, cuxa finalidade é mellorar a formación recibida no centro a través de entornos máis experimentais e visuais. Pasarán unha semana recorrendo Andalucía Oriental e Murcia, compartindo momentos e actividades co alumnado do IES Mar de Aragón (Caspe, Zaragoza).

Co seguinte vídeo teredes unha idea desta experiencia:

Ruta do ROU from matesrou on Vimeo.

Kerouac no noso centro

Hoxe tivemos a oportunidade de ver diferentes caras da poesía no noso centro. O alumnado disfrutou dunha escolma de creacións de poetas que participarán no vindeiro Festival Internacional KEROUAC.

No seguinte vídeo tedes unha escolma do que foi este Kerouac no noso instituto:

Kerouac no ROU from matesrou on Vimeo.