Secretaría virtual

Horario do centro en agosto

O horario de atención ao público no mes de agosto será de 10 a 13 horas.

Informámosvos tamén que o venres 26 de xullo o centro permanecerá pechado.

Listaxe provisional Fondo libros texto 19/20

Nos arquivos adxuntos tedes as listaxes provisionais de admitidos e excluídos no Fondo solidario de libros de texto para o vindeiro curso 19/20.

Exames setembro curso 18/19

No arquivo adxunto tedes o horario dos exames de setembro, así como outras informacións que poden ser do voso interese (entrega de notas, revisión de cualificacións...).

Ánimo e moita sorte!

Libros de texto curso 19/20

Nos arquivos adxuntos tedes a listaxe dos libros de texto para o vindeiro curso 19/20.

Xornada de portas abertas 2019

Sei que sodes moitos os que estades esperando o vídeo coa escolma das actividades que tivemos na xornada de portas abertas. Non aparecen todas as que se fixeron pero serve para facernos unha idea do que aconteceu. Que o disfrutedes.

A oratoria e o teatro

No seguinte vídeo tedes unha escolma das excelentes actuacións do alumnado de oratoria de 2º da ESO. Que o disfrutedes.

100% de aprobados no DELF Scolaire

Todo o noso alumnado que se presentou ás probas do DELF Scolaire (Diplôme d’études en langue française), diplomas oficiais expedidos polo Ministerio de Educación Nacional de Francia, conseguiu superar ditas probas, tanto no nivel B1 coma no B2.

Os nosos parabéns!

Plan Proxecta: "Por 365 días de respecto e igualdade"

Xa temos rematado o vídeo "Contamos todas" e o calendario onde mulleres maiores lle contan ao alumnado de 2º e 3º da ESO a súa experiencia como mulleres a partir de 1920, falando das súas vivenzas e das diferencias entre antes e agora. No calendario rexístrase o máis significativo do que nos contaron.

Parabéns ás profesoras Dolores Ferreira, Blanca Dans e Elvira González pola coordinación do alumnado.

Aquí tedes o vídeo e despóis o enlace ao calendario.

Se facedes clic no enlace poderedes ir ao calendario.

Enlace calendario

Visita a Faro de Vigo

O mércores 29 de maio, o alumnado do Club de lectura de 1ºBACHARELATO e 4º ESO coas súas profesoras Silvia Costas e Carmen Ferreiro visitaron ás instalacións do Faro de Vigo, o xornal da nosa cidade e decano da prensa nacional onde puideron comprobar como se organiza a publicación deste xornal.

Visita á biblioteca Neira Vilas

O alumnado do Club de lectura de 1º ESO e o Club de lectura fácil de 1º Y 2º DE ESO visitaron á Biblioteca Neira Vilas coa profesora Andrea Doural e a cordinadora do Club de lectura Carmen Ferreiro o xoves 30 de maio. Viron como funciona unha biblioteca dende dentro, como se ordenan os libros e como se poden localizar e asistiron a unha charla sobre viaxes, algunhas reais outras imaxinarias. Alí ensináronlle diferentes tipos de Atlas, faláronlle de Xulio Verne e as súas viaxes extraordinarias, de lugares míticos como Oz, o País das Maravillas, A Comarca ou Marnia e tamén puideron facer a súa propia viaxe nun divertido xogo.