Secretaría virtual

Xornada de portas abertas 2019

Sei que sodes moitos os que estades esperando o vídeo coa escolma das actividades que tivemos na xornada de portas abertas. Non aparecen todas as que se fixeron pero serve para facernos unha idea do que aconteceu. Que o disfrutedes.

A oratoria e o teatro

No seguinte vídeo tedes unha escolma das excelentes actuacións do alumnado de oratoria de 2º da ESO. Que o disfrutedes.

100% de aprobados no DELF Scolaire

Todo o noso alumnado que se presentou ás probas do DELF Scolaire (Diplôme d’études en langue française), diplomas oficiais expedidos polo Ministerio de Educación Nacional de Francia, conseguiu superar ditas probas, tanto no nivel B1 coma no B2.

Os nosos parabéns!

Plan Proxecta: "Por 365 días de respecto e igualdade"

Xa temos rematado o vídeo "Contamos todas" e o calendario onde mulleres maiores lle contan ao alumnado de 2º e 3º da ESO a súa experiencia como mulleres a partir de 1920, falando das súas vivenzas e das diferencias entre antes e agora. No calendario rexístrase o máis significativo do que nos contaron.

Parabéns ás profesoras Dolores Ferreira, Blanca Dans e Elvira González pola coordinación do alumnado.

Aquí tedes o vídeo e despóis o enlace ao calendario.

Se facedes clic no enlace poderedes ir ao calendario.

Enlace calendario

Visita a Faro de Vigo

O mércores 29 de maio, o alumnado do Club de lectura de 1ºBACHARELATO e 4º ESO coas súas profesoras Silvia Costas e Carmen Ferreiro visitaron ás instalacións do Faro de Vigo, o xornal da nosa cidade e decano da prensa nacional onde puideron comprobar como se organiza a publicación deste xornal.

Visita á biblioteca Neira Vilas

O alumnado do Club de lectura de 1º ESO e o Club de lectura fácil de 1º Y 2º DE ESO visitaron á Biblioteca Neira Vilas coa profesora Andrea Doural e a cordinadora do Club de lectura Carmen Ferreiro o xoves 30 de maio. Viron como funciona unha biblioteca dende dentro, como se ordenan os libros e como se poden localizar e asistiron a unha charla sobre viaxes, algunhas reais outras imaxinarias. Alí ensináronlle diferentes tipos de Atlas, faláronlle de Xulio Verne e as súas viaxes extraordinarias, de lugares míticos como Oz, o País das Maravillas, A Comarca ou Marnia e tamén puideron facer a súa propia viaxe nun divertido xogo.

Visita ao teatro

O Club de lectura de 1º ESO e o Club de lectura fácil DE 1º Y 2º DE ESO asistiron ao teatro Salesianos para ver a obra UN MILLÓN DE LIKES que trata das redes sociais e de como estas transforman a nosa forma de relacionarnos e comunicarnos. Estiveron acompañados pola profesora Andrea Doural e a cordinadora do Club de Lectura Carmen Ferreiro. A experiencia gustoulles moito e para algúns foi a súa primeira incursión teatral!

Concurso de viñetas sobre Drácula

Xa coñecemos as gañadoras do concurso de viñetas sobre Drácula no que participou o alumnado do Club de LECTURA FÁCIL DE 1º E 2º DE ESO. As gañadoras foron:

• 1 PREMIO: AHIRIANA JULIETA MOLINA DE 2º ESO B.
  • 2º PREMIO: ASHLEY MELISA TRIGUEROS DE 1 ESO B.

Participación concurso matemático

Alumnado de primerio, segundo e terceiro da ESO participou no concurso europeo "Canguro matemático". Na foto tedes o diploma da nosa participación.

Graduación 18/19

No seguinte vídeo tedes unha escolma do que foi o acto de graduación do alumnado de segundo de bacharelato, un acto cheo de emoción e bos momentos. Que o disfrutedes.