Axudas libros de texto e material escolar

Publicouse a convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 17-18.O prazo de presentación de solicitudes é do 23 de maio ao 23 de xuño (incluido). Tedes máis información sobre a convocatoria e o formulario de solicitude nos arquivos adxuntos.

Listaxe alumnado admitido

No arquivo adxunto tedes as listaxes definitivas do alumnado admitido para o vindeiro curso 2017/18.

Prohibidas as palabras

No seguinte vídeo tedes unha montaxe con diferentes traballos feitos polo alumnado de segundo da ESO na materia de música, onde so podían utilizar onomatopeas. Realmente orixinais.

Prohibidas as palabras from matesrou on Vimeo.

Estes somos nós

Queredes ver o ben que saímos nas fotos? Botádelle unha ollada ao seguinte vídeo:

Promoción 16-17 18 junio from matesrou on Vimeo.

Os nosos músicos

Nos arquivos adxuntos tedes varias pezas musicais feitas polo alumnado de 2º ESO utilizando o programa Drumpad. Que as disfrutedes.

Un excelente traballo

Aquí tedes a presentación realizada por Emilio González e Rhema Howel, según Cien Bandas Sonoras en la Historia del Cine, de Roberto Cueto. Que a disfrutedes.

Parabéns!

Felicitamos ao alumnado de francés que se presentou ás probas da Alianza Francesa para obter o certificado A2 ou B1. Un 100% de aprobados... e con notazas! No arquivo adxunto tedes a relación do alumnado coas súas calificacións.

Os clubs de lectura en Santiago

O 17 de xuño varios membros dos Clubs de lectura do ROU asistimos en Compostela a unha gran celebración co gallo dos dez anos continuados dos CLUBS DE LECTURA nos centros de ensino secundario de Galicia. Coñecemos autores e autoras do panorama literario galego e español, poetas e narradores, creadores do ámbito da ilustración, o cómic, o graffiti, xornalistas culturais de televisión e radio, expertos do mundo do cine, músicos, xentes do rap e da regueifa, expertos en temas de lectura... Todo un luxo!

No arquivo adxunto tedes o programa de dita celebración.

Os clubs de lectura en Santiago from matesrou on Vimeo.

Saída a O Grove

Nos seguintes videos tedes unha mostra do moito que traballaron (e o ben que o pasaron) os alumnos de primeiro da ESO na súa saída a O Grove onde estiveron un par de intensos días.

Saída Grove from matesrou on Vimeo.

Traballo de campo en O Grove from matesrou on Vimeo.

Traballos de campo sobre liques

O alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de primeiro de bacharelato realizou unha serie de traballos de campo, consistentes en estudar a contaminación de diversas áreas de Vigo mediante a recollida e identificación de liques. Nos arquivos adxuntos tedes os resultados.