Secretaría virtual

Visita a Santiago

O pasado 20 de febreiro, as alumnas da materia de Historia da Arte de 2º de bacharelato participaron nun obradoiro de Arte e Igualdade no Centro Galego de Arte Contemporánea, visitaron as cubertas e o interior da Catedral de Santiago e asistiron a unha charla sobre a ABAU e a USC no paraninfo da Facultade de Xeografía e Historia.

O tempo no ROU

Queres saber o tempo que vai facer esta semana? Fai clic na imaxe o os rapaces da nosa radio contarancho.

Proceso admisión 24/25

No arquivo adxunto tedes información de interese sobre o proceso de admisión para o vindeiro curso 24/25.

A escritora Xulia Alonso no noso centro

Por segundo ano recibimos a visita de Xulia Alonso para falarnos do seu libro Futuro Imperfecto. Puidemos comprobar de novo o agradable e útil que é falar con ela. Recomendamos a experiencia a todos os institutos e esperamos poder repetila o próximo ano. Moitas grazas Xulia.

Convocatoria axudas formación linguas estranxeiras

Vense de publicar a orde na que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras para alumnado de primeiro e segundo de bacharelato:

Prazo de presentación de solicitudes: ata o 12 de marzo.

ROUSAT, uha odisea no ROU

Alumnado de 2º Bacharelato do noso  IES  está construindo o ROUSAT-01, para participar no CanSat 2024.

O desafío CanSat é unha iniciativa da Axencia Espacial Europea que reta a estudantes de toda Europa a construír e lanzar un mini satélite do tamaño dunha lata de refresco.

Aquí tedes algunha imaxe do comezo do proxecto.

Enterro do rapante

O venres celebramos o enterro do noso meco "O Rapante". O noso pobriño peixe morreu logo dunha enchenta de pellets nas augas de Teis. Alumnado, profesorado e esquelete acompañámolo polos corredores na súa despedida.

A Candeloria

O día 3 de febreiro celebramos a Candeloria no ROU. Os nosos poetas deseñaron cadanseu pardal..e descubrimos que chiaban poesía e mensaxes polos corredores do instituto. Seica querían adiantarnos que: "medio inverno xa vai fóra"!

Charla "Intelixencia Emocional"

Se facedes clic na imaxe do cartel poderedes acceder a máis información sobre a actividade organizada pola ANPA ROU dentro do ciclo "APRENDENDO EN FAMILIA".

Os Merdeiros no noso centro

O xoves 8 de febreiro viñeron da Asociación Etnográfica a Merdeira para explicarlle ao alumnado de 1°ESO o sentido do Entroido tradicional galego e dos seus personaxes, especialmente do Merdeiro. Logo catro rapaces voluntarios vestíronse co traxe de Merdeiro e saíron á Ágora para axitar os alliporros, burlarse e perseguir ao alumnado.