Secretaría virtual

Xornada de portas abertas 2019

O vindeiro martes, 28 de maio, teremos unha xornada de portas abertas no noso centro. Esperamos que esteades connosco ese día (pasamos lista).

Aquí tedes o programa.

Fondo solidario libros de texto e axudas

Está aberta a convocatoria para a participación no fondo solidario de libros de texto e nas axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de ESO para o curso escolar 2019/2020.

O prazo de presentación de solicitudes é do 21 de maio ao 21 de xuño incluido.

Nos documentos adxuntos figuran::

• Información apara as familias
  • Formulario de solicitude
  • Texto da convocatoria

Calendario materias pendentes ESO

Xúntovos o calendario dos exames de materias pendentes da ESO.

Moita sorte!

Relación definitiva alumnado admitido e non admitido

Nos arquivos adxuntos tedes a relación definitiva de alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso 2019/20.

Próxima estrea

A compañía de teatro "Arte Nuevo", formada por alumnado de 2º e 3º da ESO e dirixida pola profesora Estela Lago, vai representar a obra "Usted tiene ojos de mujer fatal", unha adaptación da obra de Jardiel Poncela. Aínda que a compañía ten tres anos de experiencia, este curso participa por primeira vez nos "Premios Buero teatro joven" da fundación Coca Cola. Catro dos nosos alumnos foron seleccionados para presentar a gala de entrega de premios de dita fundación.

Aquí tedes un tráiler para abrir boca.

Calendario exames convocatoria ordinaria 2º BAC

Aquí tedes os horarios dos exames da convocatoria ordinaria (maio) para segundo de bacharelato.

Ánimo e moita sorte!

Información importante alumnado 2º BAC

A CIUG acaba de publicar información importante para a matrícula na ABAU 2019. Recoméndamovos que leades o documento completo. O documento contén a seguinte información:

• Calendario.
  • A documentación para a matrícula.
  • Casuísticas de alumnado que se pode presentar á proba, tanto se a ten que facer obrigatoriamente como de xeito voluntario.
  • Comisións delegadas cos lugares de realización da proba.
  • Comisións delegadas especiais para o alumnado con discapacidade e/ou con Necesidades Educativas Especiais.
  • Direccións dos LERDs (Lugares de entrega e recollida de documentación).
  • Como proceder para realizar reclamación ou dobre corrección.
  • Taxas de exame.
  • Horarios dos exames.
Se tedes algunha dúbida ou inquedanza, pasade polo Departamento de Orientación.

Probas producción oral DELF Scolaire

Nos arquivos adxuntos tedes os horarios para as probas de producción oral do DELF Scolaire.

• B2: mércores, 8 de maio, no IES de Teis.
  • B1: xoves, 9 de maio, no IES ROU.

Ánimo que xa está feito.

Recordatorio DELF Scolaire

Nos arquivos adxuntos tedes as datas de exames (recordade que son a vindeira semana) e o número de cada candidato.

Bonne chance.

Calendario oficial ABAU

Publicado na páxina web da CiUG  o cartel do calendario oficial para a ABAU e o acceso á universidade para o curso 2019-2020. Tamén dispoñible no taboleiro de anuncios do noso instituto. Estade atentos ós prazos e datas de inscripción, así como ás diferentes publicacións.

Se facedes clic na imaxe poderedes acceder a dito cartel.