INFORMACÓN PARA O ALUMNADO DO IES A PONTEPEDRIÑA. CALENDARIO DO MES DE SETEMBRO

O IES A Pontepedriña informa do seu calendario para os próximos días.

- O próximo venres, día 4 de setembro, ás 09:00 horas,  realizaráse a entrega de cualificacións, sobres de matrícula e recollida de libros de texto en préstamo do alumnado: para  1º e 2º  Educación Secundaria ás 09:00 horas e para o alumnado de 3º e 4º de ESO ás 10:00 horas. O alumnado de 1º de Bacharelato recibirá os boletíns de cualificacións as 09:00 horas.-

- O prazo de reclamación ás cualificacións do alumnado de ESO e 1º de bacharelato: venres, 4 e luns, 7 de setembro.

- O día 8 de setembro: comunicación das resolucións das reclamacións ás/aos interesadas/os.

- A publicación das listaxes sobre o alumnado que terá libros de texto en préstamo do Fondo Solidario da Consellería, do Fondo do IES e do Fondo da AMPA publicaránse o día 15 de setembro.

- O reparto dos libros de texto en préstamo realizaráse entre os días 18 e 25 de setembro.
Para o alumnado de 1º de Bacharelato o alumnado que terá libros en préstamo do Fondo do IES e do Fondo da AMPA publicaránse o día 11 de setembro.

- O comezo de curso, se non existe modificación por parte da Consellería será escalonada segundo publicou a Consellería na Resolución do 01 de setembro

• O día 16 de setembro incorporarase o alumnado de 1º e 2º de educación secundaria obrigatoria, 1º curso de bacharelato e 1º de formación profesional de grao medio e 1º de formación profesional de grao superior.
    • O día 17 de setembro incorporarase o alumnado de 3º de educación secundaria obrigatoria, 2ºcurso de bacharelato, 2º de formación profesional de grao medio e 2º de formación profesional de grao superior.
    • O día 18 de setembro incorporarase o alumnado de 4º de educación secundaria obrigatoria e de formación profesional básica.

- O calendario desta incorporación será publicado o día 11 de setembro.