INFORMACIÓN PARA O ALUMNADO E FAMILIAS EN RELACIÓN A 2ª AVALIACIÓN

O IES A Pontepedriña informa que a Consellería de Educación da por pechada a 2ª avaliación. Só son avaliables as actividades, probas,… realizadas ata a data na que se declarou o estado de alarma.

Avaliaremos ao alumnado o día 30 de marzo. Os/as Titores/as dos grupos comunicarán ás familias e alumnado o resultado do proceso de avaliación a través de ABALAR, correo electrónico, teléfono ou calquera outro medio de comunicación e resolverán as dúbidas que teñan sobre este proceso.

As familias que teñen ABALAR recibirán automaticamente as cualificacións o día 31 de marzo ás 10:00 horas.

A dirección do centro estará á súa disposición para resolver todo tipo de dúbidas ou situacións que se poidan xerar.