LISTAS PROVISIONAIS DE GRUPOS DE EDUCACIÓN SECUNDARIA E BACHARELATO. CURSO 2018-19

As presentes listas de alumnos e alumnas son provisionais e están sometidas a posibles modificacións e/ou incorporacións. Nas mesmas poden existir erros: alumnos/as non incorporados, apelidos ou nomes errados... Todos os erros que se detecten deben ser comunicados a Secretaría do centro para a súa corrección. As peticións de cambio de grupo se farán por escrito (recoller o impreso en Secretaría), dirixidas o director e fundamentadas. Todas serán estudiadas e comunicarase o/a alumno/a o cambio. O prazo de entrega de peticións será do 17 ao 20 de setembro, ambos incluídos. A resposta a mesma darase antes de finalizar o mes de setembro.

•        Grupos de Educación Secundaria e Bacharelato