Benvidos/as á nosa web

Rúa do Camballón, nº24, 36590- Vila de Cruces (Pontevedra)
Tlfno.: 886151731    Fax: 886151739
ies.marco.camballon@edu.xunta.es

Concurso de fotografía

A Concellería de Educación de Vila de Cruces en colaboración coa biblioteca do centro convocan o concurso fotográfico "Ven ver isto. Mostra a túa contorna". O prazo remata o 31 de marzo. Pódense consultar as bases aquí.

Nova canle de Matemáticas

O departamento de Matemáticas acaba de abrir unha nova canle en youtube: Tales no Camballón, na que se poderán seguir as producións do alumnado relacionadas con esta materia.

Encontro de mulleres repentistas da Galiza

O próximo sábado 28 de xaneiro terá lugar o "I Encontro de Mulleres Repentistas de Galiza" no auditorio Xosé Casal de Vila de Cruces a partir das 18:00h. Está organizado polo alumnado da materia Regueifa e improvisación oral en verso de 2º de ESO do IES "Marco do Camballón". Pódese consultar máis información no Facebook ou en Regueifa.org.

Pon en valor a túa experiencia laboral

Acábase de convocar o programa Acredítate 2017.

Trátase dun procedemento para recoñecer, avaliar e acreditar, con carácter oficial, as competencias profesionais adquiridas no desenvolvemento dun traballo adquirido por vías non formais.

Prazo: 10 de xaneiro ao 3 de febreiro.

Máis información no Departamento de Orientación e nesta web.

Horario de titorías para as familias

Xa se pode consultar o horario de atención ás familias para o curso 2016-17.

Reunión coas familias

A reunión de presentación do curso para as familias celebrarase o próximo mércores 28 de setembro ás 20:00h na aula Manuel Dobarro.

Calendario de exames de setembro 2016

No arquivo anexo pódense consultar os horarios detallados dos exames de setembro, que se celebrarán o xoves 1 e o venres 2.

A avaliación será o luns 5 (ver horarios detallados) e a entrega de notas o martes 6 ás 11 horas.

Prazos de matrícula

ESO E BACHARELATO

-Prazo de matrícula: desde o 23 de xuño ao 1 de xullo, ambos incluídos, de 10 a 13 horas.

-Documentación necesaria (ademais do sobre de matrícula):

a) Alumnado de bacharelato: 1 foto e DNI

b) Alumnado de 2º, 3º ou 4º de ESO: 1 foto, DNI e libro de familia

c) Alumnado que se incorpora a 1º de ESO: 2 fotos, DNI, libro de familia e boletín de notas.

CICLOS FORMATIVOS

-Solicitudes de admisión: do 27 de xuño ao 5 de xullo, ambos incluídos, de 10 a 13 horas

-Matrícula: do 19 ao 26 de xullo (1ª adxudicación).

Pódense consultar todos os prazos do proceso con detalle nesta ligazón.

Novos teléfonos do centro

A partir do día de hoxe, 27 de maio, por razóns de reorganización do sistema de comunicacións da Consellería, o centro ten novos teléfonos. Son os seguintes:

Teléfono para consultas xerais: 886 15 17 31