Benvidos/as á nosa web

Rúa do Camballón, nº24, 36590- Vila de Cruces (Pontevedra)
Tlfno.: 886151731    Fax: 886151739
ies.marco.camballon@edu.xunta.es

2º Encontro de mulleres regueifeiras

O sábado 24 de febreiro celebrarase o 2º Encontro de Mulleres Regueifeiras de Galiza no auditorio Xosé Casal de Vila de Cruces.

Está organizado polo alumnado da materia de Regueifa e Improvisación en Verso do noso centro, dentro do proxecto Regueifesta. Comezará ás 11.30 e rematará cunha foliada que se iniciará ás 20.30h.

II Encontro de Entroido

O xoves 1 de febreiro o alumnado do IES Marco do Camballón participará no II Encontro de Entroido que se celebrará no auditorio Xosé Casal ás 11 horas. Reuniránse distintos centros do contorno para escenificar o Alto dos Xenerais, o discurso dos mouros e mais regueifar. A actividade foi deseñada e coordinada pola biblioteca do centro en colaboración con outras asociacións.

Pódese ver máis información no seu blog.

II Congreso NOSA

O próximo 5 de febreiro celebrarase no Auditorio Xosé Casal de Vila de Cruces o II Congreso NOSA "A viaxe da MarumaSat II", organizado polos departamentos de Matemáticas e de Lingua Galega e Literatura do IES Marco do Camballón, en colaboración cos departamentos de Lingua Galega e Literatura e Matemáticas do IES Maruxa Mallo e o de Tecnoloxía do IES Miraflores.

Nel presentaranse as actas do primeiro congreso e os resultados dos estudos realizados a partir do lanzamento da cápsula MarumaSat II. Tamén se darán a coñecer os obxectivos do próximo lanzamento, que se efectuará en maio ou xuño deste ano. Pódese consultar o programa completo nesta ligazón.

Novas producións de Tales no Camballón Films

Na canle de Tales no Camballón xa podedes ver as novas producións deste curso. O alumnado de 4º de ESO está traballando no proxecto A volta ás mates en 80 días, mentres que o de 1º de bacharelato abordou as relacións entre as Matemáticas e a Socioloxía e mais a natureza do infinito

MatemáticXs en Acción

Neste curso botou a andar MatemáticXs en Acción, un colectivo de alumnado do noso centro que pretende valerse das matemáticas para facer coñecemento e xerar conciencia e información críticas.

Son activistas das matemáticas que xa nos mostran os primeiros resultados do seu proxecto Matemáticas Saudables, no que empregaron distintas ferramentas matemáticas para saber o que comemos. Pódense consultar as súas conclusións nesta ligazón.

Horario de titorías para familias no curso 2017-18

Xa se poden consultar os horarios de atención ás familias para o curso 2017-18 desde esta ligazón.

Novo curso de Soldadura para desempregados

Proximamente impartirase no IES Marco do Camballón un novo curso AFD de Soldadura Oxigás e soldadura MIG/MAG.  A selección de candidatos realizarase o próximo venres 22 de setembro ás 9,00h.

É necesario apuntarse na Oficina de Emprego de Lalín antes do xoves 21 de setembro.

Pódese consultar máis información nesta ligazón.

Calendario de exames de setembro 2017

No arquivo anexo pódense consultar os horarios detallados dos exames de setembro, que se celebrarán o venres 1 e o luns 4.

A avaliación será o martes 5 (ver horarios detallados) e a entrega de notas o mércores 6 ás 10,30 horas.

Os días de matrícula de setembro serán o 6 e o 7.

Prazos de matrícula

Os prazos de matrícula para o curso 2017-18 son os seguintes:

• 1º Ciclo formativo: preinscrición do 26 de xuño ao 4 de xullo (ambos incluídos). Debe facerse por vía telemática desde esta ligazón.
  • 2º Ciclo formativo, ESO e bacharelato: do 27 de xuño ao 4 de xullo (ambos incluídos). Debe facerse no IES Marco do Camballón en horario de 10h a 13h.