Benvidos/as á nosa web

Rúa do Camballón, nº24, 36590- Vila de Cruces (Pontevedra)
Tlfno.: 886151731    Fax: 886151739
ies.marco.camballon@edu.xunta.es

Horario de titorías para familias no curso 2017-18

Xa se poden consultar os horarios de atención ás familias para o curso 2017-18 desde esta ligazón.

Novo curso de Soldadura para desempregados

Proximamente impartirase no IES Marco do Camballón un novo curso AFD de Soldadura Oxigás e soldadura MIG/MAG.  A selección de candidatos realizarase o próximo venres 22 de setembro ás 9,00h.

É necesario apuntarse na Oficina de Emprego de Lalín antes do xoves 21 de setembro.

Pódese consultar máis información nesta ligazón.

Calendario de exames de setembro 2017

No arquivo anexo pódense consultar os horarios detallados dos exames de setembro, que se celebrarán o venres 1 e o luns 4.

A avaliación será o martes 5 (ver horarios detallados) e a entrega de notas o mércores 6 ás 10,30 horas.

Os días de matrícula de setembro serán o 6 e o 7.

Prazos de matrícula

Os prazos de matrícula para o curso 2017-18 son os seguintes:

• 1º Ciclo formativo: preinscrición do 26 de xuño ao 4 de xullo (ambos incluídos). Debe facerse por vía telemática desde esta ligazón.
  • 2º Ciclo formativo, ESO e bacharelato: do 27 de xuño ao 4 de xullo (ambos incluídos). Debe facerse no IES Marco do Camballón en horario de 10h a 13h.

Nova canle de lectura

Acaba de botar a andar outra nova canle de You Tube que se suma a Tales no Camballón.

Desta vez trátase dun espazo dedicado á lectura, tamén centrado nas producións do alumnado e promovido polo Departamento de Lingua galega e literatura. Chámase Camballón entre liñas e inaugurouse cunha serie de book trailers do alumnado de 1º e 2º de bacharelato

A NOSA lanzou con éxito a súa cápsula

A NOSA, Axencia Espacial Escolar Galega, na que se integra o IES Marco do Camballón, lanzou o 30 de maio unha cápsula estratosférica que voou ata os 32000 m de altitude. A cápsula despegou ás 12h desde Ordes e aterrou ás 15.15h nas proximidades das fragas de Catasós, no concello de Lalín. Desde a ligazón pódese acceder a un vídeo-resumo e na galería pódense ver máis imaxes.

O alumnado do IES Marco do Camballón responsibilizouse principalmente das funcións científicas implicadas. Por un lado, deseñou un experimento biolóxico incorporado á cápsula, co propósito de avaliar a habitabilidade do seu interior nun voo de condicións tan extremas. Enviáronse tres mostras: unha miñoca viva, uns xermolos de legumes e un frotis.

Probas libres TAPSD

O venres día 9 de xuño ás 10,30 horas na aula 203 do IES Marco do Camballón terá lugar a presentación inicial das probas libres do ciclo de Atención a persoas en situación de dependencia. Pódese consultar a información completa sobre os días e lugares de celebración destas probas nesta ligazón.

A programación dos distintos módulos figura deseguido: Atención hixiénica, Destrezas sociais, Organización da atención a persoas en situación de dependencia, Primeiros auxilios e Teleasistencia.

Calendario de fin de curso

Remate das clases: 23 de xuño

Avaliacións, reclamacións e entrega de notas

2º bach.

• avaliación: 22 de maio
  • entrega de notas: 23 de maio
  • reclamacións: 23 e 24 de maio

1º CM

• 3ª avaliación: 8 de xuño
  • avaliación final: 26 de xuño
  • entrega de notas: 27 de xuño
  • reclamacións: 27, 28 e 29 de xuño

ESO, 1º bach., FP básica e 2º CM

• avaliación: 26 de xuño
  • entrega de notas: 27 de xuño ás 11 horas. Non hai autobuses.
  • reclamacións: 27, 28 e 29 de xuño

As mámoas do Camballón recuperan visibilidade

Un logro máis do IES Marco do Camballón: o xacemento megalítico do Camballón será obxecto de intervención.

Hai catro anos o IES Marco do Camballón iniciou un proceso de posta en valor das Mámoas de Oirós, a través do proxecto "Palabras de Pedra", un proceso de normalización lingüística e participación social para dar a coñecer un dos xacementos megalíticos máis importantes de Europa. Naquela altura, a maioría do alumnado descoñecía a importancia desta necrópole megalítica.

O Clube da Lingua coordenou neste catro anos múltiples actividades nun proceso planificado inicialmente a tres anos, e posteriormente a cinco anos, no que se impulsaron actividades para que alumnado e veciñanza das Cruces, e do resto do país, coñecese as mámoas de Oirós.