Benvidos/as á nosa web

Rúa do Camballón, nº24, 36590- Vila de Cruces (Pontevedra)
Tlfno.: 886151731    Fax: 886151739
ies.marco.camballon@edu.xunta.es

Candidaturas para o Consello Escolar

As candidaturas para as eleccións ao Consello Escolar que se celebrarán o próximo luns 26 de novembro son as seguintes:

a) Nais, pais e titoras/es legais:

• Mª del Carmen Silva López

b) Profesorado:

• Eva Seda Flores
  • José Noche Agras
  • Lucía Puentes Vázquez
  • Manuel Lugo Latas
  • Montserrat Sanmartín Gómez
  • Mª del Pilar Presas Rodríguez
  • Rubén Noguerol Gómez
  • Verónica Peña Taín

c) Alumnado:

• Sabela Castelo García
  • Lucía Puga Silva
  • Nuria Torres Novo
  • Xiana Luomin Silva Lodeiro

d) Persoal de administración e servizos:

• Áurea Iglesias Chorén

Finalistas de Quero cantar

Dúas cancións compostas e interpretadas por alumnas do noso centro chegaron á final do concurso Quero cantar, convocado pola Deputación da Coruña. Trátase de Agora son eu de Noa Guzmán e mais Sempre combativas das pandeireteiras Enxebre (Lorena Medela, Nuria Penas, Aleixandra Torres, Carla Verde, Alba Guzmán e Marta Castro). Actuarán este sábado no Teatro Colón da Coruña na gala final do certame. Parabéns por chegar ata aquí e moita sorte para a final!!

Pódese ver a noticia no Faro de Vigo.

Eleccións ao Consello Escolar

O próximo 26 de novembro celebraranse as votacións para elixir representantes no Consello Escolar, de acordo co seguinte horario:

• alumnado de 9:00 a 11:30h
  • profesorado de 11,30 a 12h
  • persoal non docente: 14:00 a 14:30h
  • familias: 13:00 ás 17:00h

Nos documentos anexos pódese consultar o calendario de todo o proceso e mais os distintos censos electorais (provisionais, de momento).

Horario de titorías para familias no curso 2018-19

Xa se poden consultar os horarios de atención ás familias para o curso 2018-19 desde esta ligazón.

Servizo de cafetería

Desde o día de hoxe, 26 de setembro, xa funciona o servizo de cafetería do centro.

Reunión coas familias

A reunión de presentación do curso para as familias celebrarase o próximo mércores 26 de setembro.

Para o alumnado e as familias de 1º de ESO organizarase unha sesión de convivencia entre as 15,45 e as 17,30h.

As familias dos cursos restantes serán recibidas ás 20h

Adxudicación do fondo de libros

Xa se pode consultar a adxudicación definitiva do fondo de libros de texto de ESO para o curso 2018-19 nesta ligazón.

Aviso sobre o servizo de cafetería

No pasado mes de xuño, iniciouse o proceso de tramitación dos expedientes de contratación das cafeterías escolares de Galicia, que está rexido pola Lei9/2017, de 8 de novembro, de Contratos do Sector Público, pola que se transpoñen ao ordenamento xurídico español as directivas do Parlamento Europeo e do Consello 2014/23/UE, do 26 de febreiro de 2014.

A demora no inicio de dito proceso e a obriga de cumprir uns prazos determinados de tramitación en cada unha das etapas do concurso, fai que comecemos o curso sen servizo de cafetería no IES Marco do Camballón.

Tras realizar as consultas oportunas, a única información da que dispoñemos é que a contratación non se producirá antes de mediados de outubro.

En consecuencia, dende a dirección do centro queremos trasladarlles ás familias as seguintes suxestións:

• Recomendamos que o alumnado traia da casa a merenda do recreo.
  • Os luns e mércores aqueles alumnos/as que non estean inscritos no comedor escolar deberán traer a súa comida da casa. O centro poñerá a disposición do alumnado un comedor na hora do xantar.

Aviso libros de texto 1º ESO

Dado que o centro se incorpora este ano ao programa de educación dixital en 1º de ESO (E-Dixgal) e, polo tanto, as familias non recibirán a axuda da Xunta, é necesario comprar os seguintes libros:

• InglésMosaic 1 student's book, Ed. Oxford, ISBN: 9780194666107 + Mosaic 1 workbook, Ed. Oxford, ISBN: 9780194666114
  • Plástica: Observar, comprender, expresar – Nivel  I, Ed. Sandoval, ISBN: 978-84-943542-2-9
  • Francés: Parachute-Livre de l’élève 1, Ed. Santillana, ISBN: 978-84-96597-97-6 + Cahier d’exercices,  ISBN: 978-84-96597-99-0

Por outra parte, o centro dispón, dentro do seu banco de libros, dos de Xeografía e Historia (Vicens-Vives – Dous tomos, ISBN: 978-84-682-3121-1) e Bioloxía e xeoloxía (Ed. Anaya, ISBN: 978-84-678-5181-6), de modo que non é necesario que as familias os compren (a non ser que queiran facelo voluntariamente).