Saltar navegación.

Profesorado do Departamento. Curso 2020-21

Mª Josefa Conde Fernández (xefa de departamento)

Mª Carmen Lamas Méijome

Programación curso 2020-21.

Actualización da programación debido ao COVID

Adxuntamos as modificacións da programación do departamento para adaptarnos á situación de excepcionalidade.

Some more news

Hi again!

I hope you are all safe and sound after Easter holidays because I have some fresh news for you...

Our virtual classroom is currently working at full speed!Guiño

Lembrade

Hi again, how are you doing?

Escribo hoxe este artigo para que botades un ollo a páxina chamada "Materiais" donde aparecen exercicios para varios cursos .

Actualizaré a páxina pronto con mais actividais e sería doado que no acumularais moitas por facer ( especialmente os alumnos de bacherelato).

Organizade o tempo e disfrutade das vacacións que están á volta da esquina. Moito ánimo.

Have fun with videos!

Hi again,

Are you in the mood of watching some videos? today we are including some useful links to practise your skills.

I hope you like them.

Don´t give up!

Good morning students!

Hoxe quero recordar aos meus alumnos de FP básica que calquera dúbida que teñan ao repasar cara ao exame de use of English pódemela consultar no e-mail e que poden solicitar mais material ainda que xa remataríamos o curso ( xa sabedes : "O saber non ocupa lugar" ).

Un saúdo para os meus alumnos de 2ºBach. déxovos un par de links que a editorial Oxford recomenda para continuar coa vosa formación. O primeiro é xeral e o segundo mais práctica gramatical.

Licencias gratuitas Oxford.

Good morning!

Dende o departamento de Inglés informamos de que xa están disponibles as licencias gratuitas para as clases virtuais na lingua extranxeira de voso curso.

Despois de facer o rexistro na plataforma Blinklearning seguindo as instruccións debes introducir o código do teu curso , cando este feito a profesora aceptará o teu ingreso na sua clase e xa podes traballar con mais material novo. O código da clase debe ser solicitado á sua profesora via e-mail anter de facer o rexistro.

A new day.

Good morning!

Hoxe recomendamos ao curso 4º da ESO o visionado da película Drácula de Bram Stoker xa que ainda queda pendente de facer o exame do libro en Inglés.

Ademais estamos agardando os códigos das licencias do curso virtual que a editorial Oxford nos cederá gratuitamente para todos os cursos da ESO.

So...Keep calm and enjoy English. See you soon.

Medidas educativas fronte a Coronavirus

INSTRUCIÓNS RESPECTO DA ATENCIÓN DO ALUMNADO