Economía

Programacións

Modificación da programación curso 21_22

FINANSAR pasa á segunda fase do concurso Generación Euro

Equipo Finansar O equipo Finansar, formado polos alumnos de 1º bacharelato:

Lucía Casal Muñiz (portavoz)

Iolanda Freire Lois

Diego Martínez Otero

Carla Pérez Álvarez

María Picos Martínez

logrou o paso á segunda fase do concurso Generación euro, tras contestar correctamente as 30 preguntas de que constaba o test sobre o Banco Central Europeo e a política monetaria.

Parabéns!

Na edición deste curso participaron  3975 estudantes. Pasaron á 2ª fase equipos de 52 centros educativos.

Viaxe a Madrid

O alumnado de Valores Éticos de 2º, 3º e 4º da ESO están a realizar unha viaxe  a Madrid. A duración da viaxe será dende o martes 26 de marzo ata o  venres 29 de Marzo. Profesoras acompañantes Luisa Oliveira e Rocío  González.

Conferencia : " É xusto o noso sistema fiscal? 7 abril 2016

Conferencia : " É xusto o noso sistema fiscal?

Data e hora: Xoves, 7 de abril, de 10:50 a 11:40h. Grupo: 1 Bacharelato D. Lugar Aula de desdobre 4.

Conferencia "Para que serve a Economía". 25 de febreiro de 2016.

Conferencia "Para que serve a Economía". Conferenciante: Xosé Antón Rodríguez, profesor da USC.

Lugar: Salón de actos. Data e hora: Xoves 25 de febreiro, de 10:50 a 11:40 h. Grupos: 1º D e 1º C de Bacharelato, 2º D de bacharelato, e 4º A ESO.

Programa (proxecto didáctico) das materias do Departamento de Econocmía para o curso 2015-16 (clic)

Premio no concurso Rosofego para un grupo de alumnos de Diversificación I de 3º da ESO

Nome da actividade: exposición e defensa do proxecto “Rosofego” no DESAFÍO SCQ

Día e hora: 2 de xuño de 10:50 a 14:30h.

Grupos: 3º ESO e Div-I

Lugar: Cidade da Cultura

Profesores acompañantes: Mª Xosé Molina e Tomás Corona

“Visita guiada da Colección de arte Afundación” e “ Travesía Vigo- Cangas”. 11 de maio.

Nome da actividade: “Visita guiada da Colección de arte Afundación” e “ Travesía Vigo- Cangas”

Día e hora: Luns, 11 de maio de 8,50 a 14,30 h. Grupos: 3º e 4º de ESO A  Lugar: Vigo  Profesora acompañante: Isabel Mato e Margarita Méndez

Grupos: 1º Bac D, Div-I e o alumnado de OIE de 3º ESO A  Lugar: Vigo  Profesora acompañante: Mª Xosé Molina

Charla-obradoiro: “Aspectos a ter en conta para a definición de proxectos”. 8 de maio.

Nome da actividade: Charla-obradoiro: “Aspectos a ter en conta para a definición de proxectos”

Día e hora: Venres, 8 de maio, de 9,40 A 10,30 h   Grupos: 1º Bach D e Div-I

Lugar: Salón de actos  Profesora: Mª Xosé Molina