Visita ao CERN do alumnado de Bacharelato de ciencias do IES de Sar. Días 14 a 18 de marzo de 2014.

Do día 14 ao 18 de marzo deste ano, o alumnado do bacharelato de ciencias do IES de Sar visitou o CERN en Xenebra, o centro científico posiblemente maís importante da historia e da mesma actualidade. Neste centro o día 7 de abril de 2012 descubruise a partícula "divina" coñecida como Bosón de Higgs, en honra ao científico que predeciu a súa existencia anos antes.Esta partícula é clave para completar a teoría da Gran Unificación, dando sentido á unha fas forzas principais que conforman o universo, a gravitación universal.

O alumnado, acompañado dos profesores Ramón Cid e Isabel Lourido, ambos do Departamento de Física e Química, xunto con Carmen Lado do Departamento de Lingua e Literatura Galega, tivo a ocasión de visitar lugares emblemáticas desta cidade como a lago Lemán e la sede europea de la ONU.

Para ver máis fotos, ir a esta ligazón da galería Flickr desta web.