2011 novembro ALUMNOS DE 2 BAC VISITAN A FACULTADE DE QUIMICA E O CIQUS

A actividade foi programada polo Departamento de Física e Química do IES de Sar.

Clic aquí ver as fotos

ALUMNOS DE 2º BAC VISITAN Á FACULTADE DE QUÍMICA E O CIQUS.
O días 25 de Novembro os alumnos e ciencias de 2º de Bacharelato visitaron a Facultade de Química, e o Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares (CIQUS) . A visita estivo enmarcada na celebración do ANO INTERNACIONAL DA QUÍMICA e pretende achegar aos alumnos e alumnas unha visión actual e atractiva da investigación en Química e a importancia desta ciencia no desenvolvemento cientí!co e tecnolóxico global. Por outra banda, tentouse transmitir aos rapaces unha visión da actividade que se desenvolve na USC no ámbito da química, e da contribución desta ciencia no contexto do desenvolvemento do Campus de Excelencia Internacional – CAMPUS VIDA.