comenius

Descansa en paz Aire

Novas Comenius

Temos que informarvos que os alumnos holandeses non van poder asistir á visita a España dentro do proxecto Comenius , xa que o profesor coordinador do proxecto en Holanda, Arie Wels, faleceu, onte mércores, por mor dun accidente de tráfico.

Descansa en Paz Arie.
 Nog zoveel plannen nog zoveel dromen. We zullen je missen.

Desde o IES David Buján de Cambre enviamos un bico moi forte a toda a súa familia.

Benvidos a todos!!

Que vén Comenius.

Benvidos a todos!!

Todo o instituto está nervioso e expectante ante a chegada dos nosos invitados de Turquía, Romanía, Portugal, Holanda e Reino Unido. Un total de 21 alumnos e 11 profesores visitarannos durante a semana do 3 ao 9 de novembro. Traballaremos no noso proxecto común, denominado "You and me in a Portable Knowledge".

Se queredes máis información do programa desta semana segue este enlace.

http://www.edu.xunta.gal/centros/iesdavidbujan/aulavirtual/mod/book/view.php?id=4072  Podes entrar coma invitado