Visita do programa Efervesciencia

O pasado mes de abril, recibimos a visita de Manuel Vicente, director e coordinador do programa Efervesciencia da Radio Galega. Con él estivemos a falar dos nosos traballos de investigación que tiveron éxito durante este ano:

¿Huele igual la misma colonia en diferentes personas?" traballo realizado polas alumnas de 3º de ESO: Esther Criado, Nuria Reborido y Andrea Vázquez. 2º clasificado no apartado de investigación científica no Premio Luis Freire ano 2015.

"A Coruña Aumentada, A Coruña enriquecida" realizado polos alumnos de 1º de Bacharelato Juan Carlos Cáceres e María Varela, que ofrecen unha nova dimensión á visita turística de A Coruña, mezclando realidada aumentada e cine. 3º clasificado no apartado de investigación tecnolóxica no Premio Luis Freire ano 2015.

"¿Comer chicle al tiempo que hacemos un examen mejora los resultados?" traballo realizado polas alumnas de 2º ESO :Uxía García, Marta Paz y Noa Viñas. 2º clasificado na súa categoría na Exporecerca. O premio consiste na invitación a Feira Internacional de Ciencia e Tecnoloxía para Xóvenes en Pará (Brasil).

book | by Dr. Radut