Actividades Curso 2011-2012

Durante o curso 2011-2012 propuxémonos a participación dá maior parte do noso alumnado en todas as actividades do Departamento. Así na ESO plantexámonos un mínimo dunha saída a un centro de divulgación científica e outra saída ao medio natural. Como resultado temos:

• Visita o Campamento de As Sinas 3º ESO (en colaboración co Departamento de Ed. Física)

No noso Departamento consideramos a curiosidade e o interese polo mundo que nos rodea bos puntos de partida para iniciar ao alumno na comprensión física da súa contorna, por iso ofertamos un amplo calendario de prácticas de laboratorio semanais (este curso en 1º ESO, en cursos posteriores iremos avanzando o programa) e participación en concursos de investigación científica para mozos e mozas. A nosa actividade durante este curso foi:

Unha parte importante da comprensión da ciencia por parte dos alumnos, é a capacidade de explicar os conceptos e teorías aprendidos a outros alumnos, utilizando os medios técnicos que temos ao redor, para iso organizamos concursos internos e participado en actividades divulgativas doutras entidades. Así a nosa actividade neste campo foi a seguinte:

• Elaboración de modelos de células eucariotas e procariotas.
  • Participación no "Día da Ciencia en Rúa"

• Participación no programa "Doa a túa neurona" dos museos científicos coruñeses, co que se pretende celebrar o Ano Nacional do Cerebro e render unha homenaxe ao científico Santiago Ramón y Cajal.

A ciencia actual manexa unha serie de ferramentas para alcanzar os seus obxectivos. Hoxe en día, considérase a informática unha ferramenta básica e fundamental para poder comunicarnos e traballar non só en ciencia, senón en todos os campos da nosa vida cotiá. Por iso durante este curso participamos en:

• Proxecto Abalar (1º ESO)
  • Elaboramos 4 novas aulas virtuais, tendo o Departamento un total de 11.

• Creación dun Blog para a materia Ciencias do Mundo Contemporáneo.

Co fín de achegar a ciencia actual á escola, participamos nunha serie de programas, charlas, videoconferencias e chats cos diferentes niveis. A lista de actividades é a seguinte:

1. Sesion Chat nº 1.  Marine Litter, a global societal challenge. 16 April 2012. Conferenciantes: Jan-Erik Johansson, Rexional Director of PlasticsEurope, and a high level expert from the Marine Conservation Society (TBC)
  2. Sesión Chat nº 2. Bioplastics, the beginning of a new era?. 31 May 2012. Conferenciantes: Experts from BASF
  3. Sesión Chat nº 3. Plastics on the pitch. 19 June 2012. Conferenciante: THOMAS SCHMIDT

• Visita do equipo de transplantes de órganos dá Coruña

book | by Dr. Radut