ACTIVIDADES DA BIBLIOTECA PARA OS DÍAS DA POESÍA E DO TEATRO

O domingo 20 e o domingo 27 de marzo celebramos o Día Mundial da Poesía e do Teatro respectivamente

Con tal motivo, as dúas vindeiras semanas desde a biblioteca temos preparadas as seguintes actividades:

-Exposición de poemas seleccionados e ilustrados polo alumnado de 1º de ESO e de book trailers de alumnado de Bacharelato.

-Lectura dramatizada de fragmentos teatrais e poéticos a cargo do alumnado de 3º e 4º de ESO (farase entre o 28 e o 31 de marzo en todas as aulas do centro agás en 2º de Bacharelato, en data e hora que se indicará e sempre que non haxa inconvenientes por parte do profesorado).

-Exposición de fondos bibliográficos de poesía e teatro na mesa do vestíbulo.

-Lecturas e comentarios feitos polos profes que queirades dos vosos poemas e fragmentos teatrais favoritos nas clases que consideredes durante estas dúas semanas.