Curso de mediación escolar en colaboración coa asociación Atalaia Social dentro do contrato programa Eduemociona

Os luns do mes de maio, un grupo de alumnos/as e o Departamento  de Orientación, de  14:30 a 16:30 traballamos e melloramos a nosa competencia socioemocional.

O propósito é formar ao alumnado interesado/a e comprometido/a coa boa convivencia escolar, nas habilidades necesarias para regular e conducir o proceso de comunicación e búsqueda pacífica de solucións entre as partes implicadas, empregando o diálogo como ferramenta esencial.

Para o desenvolvemento deste programa solicitamos a axuda da asociación Atalaia Social , subvencionada a través dun Contrato Programa “Eduemociona”, que se encargará da formación específica dos/as futuros/as mediadores/as escolares.