Erasmus+

En marcha pola inclusión: alumnado e profesorado do IES A Sangriña viaxan a Antalya (Turquía)

O IES A Sangriña (A Guarda) está a participar nun programa Erasmus + que promove a igualdade e a inclusión de minorías sociais xunto con outros centros educativos de secundaria e de formación profesional en Turquía, Alemaña e Italia. Este proxecto lingüístico e cultural desenvolverase ao longo de tres cursos académicos. A primeira das inmersións tivo lugar en Antalya (Turquía) desde o 15 ao 19 de maio do presente curso escolar. As rapazas que viaxaron desde o noso IES tiveron a oportunidade de participar en diversas actividades con rapaces e rapazas de distintas raíces e estiveron ademais aloxadas con familias locais, puidendo así compartir experiencias e integrarse dun xeito máis real. Elas presentaron tamén o noso centro e o noso sistema educativo ao instituto colaborador en Turquía e tres profesores do centro acompañáronas ata a propia cidade de destino, participando tamén desta experiencia cultural. Xa de regreso, comezamos a preparar a próxima estadía, que será desta volta en Galicia, no IES A Sangriña.

ASIGNACIÓN BOLSAS ERASMUS

CONVOCATORIA BOLSAS ERASMUS+

CONVOCATORIA DE 9 BOLSAS ERASMUS+

PROXECTO KA121 VET para cursar la FCT o alumnado dos Ciclos Medios e FP Básica

7 bolsas (74 días) a realizar en países da UE :

Para estudantes do Ciclo Medio de Xestión Administrativa

Para estudantes do Ciclo Medio de Sistemas Microinformáticos e Redes

·

Para estudantes do Ciclo de Electromecánica de vehículos para realizar en Portugal.

bolsas (59 días) a realizar en Portugal:

Para estudantes de FP Básica de Mantemento de Vehículos

Solicitudes:

As solicitudes presentaranse na secretaría do IES A Sangriña  do 10 ao 14 de outubro de 2022

Documentos a presentar:

• Impreso de solicitude: Anexo I
  • Curriculum Europeo (español) , debe ser elaborado en: https://europa.eu/europass/eportfolio/screen/cv-editor?lang=es

CONVOCATORIA BOLSAS ERASMUS+

PROXECTO KA121 – 000011279

Solicitantes:

Profesorado e persoal administrativo do IES A Sangriña.

Bolsas:

• 2 bolsas participando como observador/a nun centro homólogo ou empresa. Duración 5 días.
  • 2 bolsas para realizar un curso de formación. Duración 7 días.

As mobilidades efectuaranse antes do 30 de xuño de 2022.

Lugar de presentación das solicitudes:

As solicitudes presentaranse na secretaría do IES A Sangriña 10 de febreiro de 2022.

Documentación que se debe achegar coa solicitude:

• Carta de motivación.
  • Programa de traballo ou programa do curso.
  • Fotocopia o DNI.

Máis información na documentación adxunta.