Centro Residencial Docente de Vigo. Convocatoria Residentes 2023/2024

Centro Residencial Docente de Vigo

O Centro Residencial Docente de Vigo é un centro educativo para que os estudantes de ensino secundario ou ciclos formativos que teñan a súa residencia habitual lonxe desta localidade (VIGO) poidan cursar os seus estudos e, excepcionalmente, tamén para o alumnado universitario. O nóso Centro está situado na estrada de Madrid, no alto do monte Meixoeiro, xunto ao Complexo hospitalario do mesmo nome, e circundado polos centros escolares CIFP Manuel Antonio (compartimos recinto, instalacións e servizos), o IES Carlos Casares, o IES Ricardo Mella, e o CIFP Valentín Paz Andrade. Varias liñas de transporte urbano permiten a súa comunicación coa cidade.

O NÚMERO DE PRAZAS VACANTES PARA O CURSO 23/24 NO CRD DE VIGO É DE 111 PRAZAS.

Consulta aquí toda a información.

Madrid das Letras 2024

Madrid das Letras Sangriña

O noso alumnado de Literatura Universal viaxou a pasada semana ao Madrid das Letras. Nesta saída de estudos, de apenas dous días de duración, a rapazada puido coñecer algúns lugares fundamentais da historia da literatura española, como a imprenta de Juan de la Cuesta, da que saíu a primeira edición do Quixote, a casa de Lope de Vega, o Barrio das Letras, a casa (e arquivo) do pai da filoloxía hispánica, Ramón Menédez Pidal, a Residencia de Estudiantes e a Residencia de Señoritas, xermes ambas da Xeración do 27. Aproveitouse a ocasión para visitar o Museo do Prado, a Cuesta Moyano, a casa museo Sorolla, así como para asistir a unha representación teatral no Teatro Lara.

Un tempo ben aproveitado!.

Podes ver o álbum de fotos da excursión aquí.

Entrega de premios no IES A Sangriña

Premios Dinamización da Lingua Galega IES A Sangriña

Esta mañá, na Bibliotrega, entregáronse os premios de diferentes concursos organizados ao longo deste ano 2024 polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega e polo Equipo de Dinamización da Biblioteca do IES A Sangriña.

Nas imaxes que ilustran esta noticia podedes ver a Daniela Pereira e Claudia Rodal e a Mario Alonso recollendo as súas acreditacións como gañadores do VII Concurso de Ilustración.

David Fernández Miniño foi galardoado cos premios O Apalpador de debuxo de Nadal e Rosalía de Castro de lettering. Recollendo o primeiro dos premios aparece acompañado polas finalistas Carla Iglesias e Mara Rodríguez e no segundo por Karen Castro (o outro finalista do concurso de lettering foi Iago Baz).

Finalista do premio de poesía Arrimar os lombos foi a alumna Jovana Ferre, aparece na fotografía con Mateo González e Marcos Giráldez que, xunto con Gabriel Sobrino, resultaron gañadores do certame.

Finalmente, a clase de 4º de ESO (grupo PDC) foi a vencedora do Concurso de bandeirolas do Día das Letras Galegas, do que o alumnado 1º de ESO B resultou finalista.

Moitas grazas a todo o estudantado participante nos concursos deste 2024!!!

Proxecta + em portugués

Proxecta en portugués A Sangriña

No ámbito do programa Proxecta+, o noso alumnado tivo a oportunidade de participar nunha innovadora actividade que demostra a importancia dos coñecementos de galego e a súa utilidade máis aló das fronteiras da nosa comunidade. Nesta ocasión, tratouse dunha aula de matemáticas na que a profesora Laura Martínez introduciu material audiovisual elaborado no Brasil.

Esta experiencia enriqueceu enormemente o proceso de aprendizaxe, xa que os estudantes descubriron que a súa competencia en galego lles permite comprender e utilizar recursos en portugués sen maior dificultade. O semellante entre ambas as linguas facilitou que puidesen seguir as explicacións e aproveitar o contido educativo de vídeos creados por docentes brasileiros.

A actividade consistiu en visionar unha serie de vídeos nos que se explicaban diversos conceptos matemáticos. Os estudantes mostraron un grande interese e participaron activamente, demostrando que a linguaxe non era unha barreira para eles. Grazas a esta iniciativa, os alumnos non só ampliaron os seus coñecementos matemáticos, senón que tamén tomaron conciencia da proximidade cultural e lingüística co mundo lusófono.

O programa Proxecta+ segue a promover actividades que non só reforzan o currículo académico, senón que tamén fomentan a apertura cultural e a apreciación das vantaxes do plurilingüismo. A través de iniciativas coma esta, continuamos a traballar para formar cidadáns competentes e con visión global.

Parabéns a todos os participantes e á profesora Laura Martínez por liderar esta valiosa experiencia educativa. Estamos desexando ver as próximas actividades e seguir a aprender de xeito tan enriquecedor e motivador.