PRAZAS VACANTES: CURSO 2023-24

Se aínda non reservaches a túa praza ou esqueciches formalizar a túa matrícula nos prazos anteriores agora tes a posibilidade de matricularte nas prazas vacantes. O prazo estará aberto do 22 de xullo ata o 8 de setembro.

Segue os seguintes pasos:

• Consulta os grupos e horarios do curso 2023-24 e elixe o que máis se axuste á túa dispoñibilidade.

• Escolle o centro e o tipo de curso no que te queres matricular e preme na ligazón correspondente:

PONTEVEDRA: EOI CENTRAL

SECCIÓN A ESTRADA

SECCIÓN LALÍN

SECCIÓN VALLE-INCLÁN

• Realiza o pagamento das taxas: resgardo do aboamento das taxas (modelo AI xerado electronicamente/ modelos 730 e 731). Instruccións pagamento telemático.
  • Sube a documentación requirida á mesma aplicación de matrícula.

Alumnado con diversidade funcional:

• Achegar documentación acreditativa.
    • No caso de solicitar adaptacións, cubrir o Anexo V.

Alumnado menor de idade:

Formulario de autorización do uso da imaxe (alumnado maior de idade):

• Teléfonos de atención:886 159 116 e 886 159 119 desde as 9.00 ás 14.00 horas no mes de xullo e de 9.00 a 13.00 nomes de agosto.
  • Resolución de matrícula do 16 de maio de 2023
  • NOTA:

• A posta en marcha dos grupos dependerá do número total de inscritos que os xustifique.
    • As probas da convocatoria ordinaria e extraordinaria poderán realizarse fóra do horario establecido para o grupo no que estea matriculado.
    • O alumnado que non formalice a súa matrícula no prazo establecido presentando toda a documentación requirida, perderá o dereito á praza asignada e só se poderá matricular ao finalizar todo o proceso de matrícula no caso de quedar prazas vacantes.