CALENDARIO PROBAS SETEMBRO 2019

CALENDARIO

Premendo na bandeira do idioma correspondente poderás consultar as datas das distintas partes das probas da convocatoria extraordinaria do mes de SETEMBRO de 2019.

As datas das probas son INAMOVIBLES. No caso de idiomas que oferten máis dunha data para as probas orais o alumnado NON pode elixir.

As datas das probas de That´s English publícanse no taboleiro da sección correspondente na parte superior da páxina.

IMPORTANTE: Consulta os chamamentos para as probas orais que publicarán os departamentos na pestana superior da páxina para saber cando che corresponde realizar a proba oral.

O alumnado deberá presentarse só ás partes que teña pendentes da convocatoria de xuño:

CTE: Comprensión de textos escritos

CTO: Comprensión de textos orais

PCTE: Produción e coprodución de textos escritos

PCTO: Produción e coprodución de textos orais

Lembra acudir ao salón de actos da escola polo menos 10 minutos antes da realización das probas en espera do chamamento correspondente.