PROBAS CERTIFICACIÓN XUÑO 2019

CALENDARIO

Premendo na bandeira do idioma correspondente poderás consultar as datas das probas ESCRITAS e ORAIS de CERTIFICACIÓN que terán lugar durante o mes de XUÑO de 2019.

As datas das probas son INAMOVIBLES. No caso de idiomas que oferten máis dunha data para as probas orais o alumnado NON pode elixir. IMPORTANTE: Consulta os chamamentos para as probas orais que publicarán os departamentos na pestana superior da páxina para saber cando che corresponde realizar a proba oral.

O alumnado deberá presentarse no salón de actos da escola polo menos 10 minutos antes da realización das probas en espera do seu chamamento e da asignación da aula correspondente.

CONVOCATORIAS
  • Alumnado oficial matriculado no presente curso académico: ten dereito ás convocatorias de xuño e setembro.
  • Alumnado libre: ten dereito á convocatoria de xuño.
  • Alumnado CALC: ten dereito ás convocatorias de xuño e setembro.
  • Alumnado CUALE: ten dereito ás convocatorias de xuño e setembro.
  • Alumnado cursos preparatorios certificación: ten dereito ás convocatorias de xuño e setembro.
  • Alumnado con probas de certificación pendentes do plan antigo: ten dereito ás convocatorias de xuño e setembro.

DOCUMENTACIÓN

Podes tamén consultar modelos de exames que facilitan as diferentes comunidades autónomas, a título orientativo, por idioma e nivel no seguinte mapa: