Teatro nas Xornadas da lingua e o reino, entre Compostela e Braga

No posto máis célebre de venda ambulante en castelos e vilas rexentado polo taberneiro PERO encóntranse ALDONÇA, raíña destronada, e BERNAL, comerciante de viños .

Pero está representando a sucesión dinástica de Afonso VIII usando títeres e obxectos mentres Aldonça contempla admirada a súa propia historia.

O encontro entre os tres reflicte a vida cotiá do século XIII e os conflitos da sucesión dinástica de Afonso VIII rei de Galiza e León en favor de Sancha e Aldonça e a confabulación para que Fernando III O Santo lles usurpe o trono.

Terra de Raíñas: Terza feira, 31 de xaneiro. 19:00 h. Centro socio-cultural de Vite

Organización e curadoría: Deputación da Coruña e Rede da GaliLusofonia.

Coa colaboración de: Escola Oficial de Idiomas de Santiago de Compostela; aRi[t]mar galiza e portugal; Escola de Letras, Ciências e Artes Humanas da Universidade do Minho e Convergências Portugal Galiza.

Consulta aquí o programa completo das Xornadas.