CIENCIA NA ESCOLA: " INVESTIGANDO EN VERDE NA ESCOLA DE ABUÍN"

@s nos@s compañeir@s da escola de Abuín recibiron a maleta científica viaxeira con moita ilusión, aproveitando os recursos que lles ofrecía investigaron e experimentaron un montón. Entre outras cousas fixeron unha investigación científica sobre a función de nutrición das plantas, como realizan a fotosíntese e que é a clorofila e por que é imprescindible para poderen alimentarse.

Tamén aproveitaron para facer un experimento científico moi vistoso relacionado co proceso de nutrición con calas. Utilizando colorantes puideron comprobar como as calas ao alimantarse tinguíanse de diferentes cores.

Noraboa compañeir@s polo voso traballo a por aproveitar os recursos que vos ofrece a maleta científica!