CIENCIA NA ESCOLA 21-22: ESTUDANDO OS VOLCÁNS, ESCOLA ROSALÍA DE CASTRO DE CRUCEIRO.

@s nos@s compañeir@s da Escola Rosalía de Castro de Cruceiro fixeron unha investigación sobre os volcáns. Ao longo do primeiro trimestre nos medios de comunicación falábase constantemente da erupción do volcán Cumbre Vella da Illa da Palma, despertando a curiosidade das nosas crianzas por este fenómeno da natureza.

Dende a escola de Rosalía fixeron unha investigación dende o punto de vista científico para coñecer e comprender mellor este fenómeno: buscaron información por internet, consultaron libros, observaron fotografías e vídeos... a través dos que aprenderon moitas cousas!

Para rematar o proxecto construiron un volcán, fixeron un experimento e... conseguiron que o seu volcán entrase en erupción!!

Guau!! Noraboa polo voso traballo compañeir@s!