GAMBERRISMO NA ESCOLA DE CUVIDE

Hoxe, como ven sendo frecuente os luns, ao chegar á escola atopeime cun novo acto de gamberrismo : as xardiñeiras con flores estaban tiradas no chan, envorcadas. Algunhas desapareceran dos peitoriles das ventás. Pensei que as roubaran pero atopáronas as familias nun lateral da escola. O chan cheo de cabichas. É moi difícil levar a cabo o proxecto de Voz Natura nestas circunstancias. Ademáis non hai dereito a que os nenos e nenas da escola teñan que limpar a porquería que algúns desaprensivos deixan nas fins de semana no recinto escolar. Creo que alguén tería que tomar cartas no asunto e impedir que luns tras luns nos atopemos con espectáculos tan desagradables como incívicos que en nada favorecen esa educación para a cidadanía que tanta falta nos está a facer.

XARDIÑEIRA ENVORCADA689.93 KB
XARDIÑEIRA ENVORCADA714.11 KB