CIENCIA NA ESCOLA: EQUIPOS DE OBSERVACIÓN E EXPERIMENTACIÓN CIENTÍFICA

Despois dun arduo traballo conseguimos poñer en marcha nas nosas escolas os Equipos de Observación e Experimentación Científica. Presentamos os equipos ao noso alumnado como un agasallo do Club de Ciencia e da Biblioteca de Daniel para implementar a experimentación científica dentro das aulas:

Fixemos un repaso do material científico co que van contar as nosas aulas a partires de agora para poder experimentar e observar aproveitando o contacto coa natureza que ofrecen os nosos espazos exteriores:

Nestes días de xuño que nos restan para rematar o curso o obxectivo é ter un primeiro contacto con este material novedoso que funcionará plenamente a partires do vindeiro curso 2021-2022:

Os equipos tiveron unha moi boa acollida por parte dos nosos pequenos científicos e científicas. Esperamos continuar con esta aventura o vindeiro curso:

Bo verán a todos e todas! Vémonos en setembro!