MARCOS TRAE A UNHA AMIGA

Despois de cumplir coa misión do Capitán Planeta, surxiu entre todos os nenos e nenas da escola, unha forte curiosidade polos bechos. Tanto foi así, que Marcos fixo unha nova amiga no parque.

Nada máis e nada menos que unha langosta ben grande! Pero non das do mar, senón un insecto. Él tróuxoa encerrada nunha caixa de plástico aberta por unha esquina para que poidese respirar ben e ademáis traia unha idea na cabeza que nos gustou a todos. Marcos pensaba que o insecto levaba preso moito tempo, xa que a capturara con coidado o día anterior, e polo tanto desexaba liberala na herba, ó lado da escola.

Un final ben bonito, xa que os seres vivos deben estar sempre felices e en contornas agradables. Antes de ceibalo iso si, fixemos unha investigación na clase, como bos científicos que somos.

Contámoslle as patas para comprobar que tivese 6, e polo tanto confirmar que era un insecto, indagamos sobre a súa familia en internet e comparámola incluso cun dos murais de animais da nosa aula, para ollar as semellanzas e diferenzas.

Finalmente despedímonos dela e ceibámola con moito cariño na herba próxima á escola.

Foi unha experiencia ben bonita! Aquí vola deixamos!