« Xaneiro 2020 »

• No upcoming events available

Contratos Programa

ANIVERSARIOS PRIMEIRO TRIMESTRE CURSO 2019 - 2020

O mércores 18 de decembro celebramos os aniversarios das nenas e nenos que cumpriron anos ao longo deste trimestre. Ademais convidáronnos a unha merenda de pan de ovo e zumes.

Moitas felicidades!!!

Tamén tivemos un agasallo moi fermoso de parte da familia de Leo e Noa.

Moitas gracias!!

A VOLTAS CO PROXECTO

Ao longo destas semanas estivemos avanzando no traballo sobre o proxecto da neve. Ademais de recoller e escribir a información dos libros que falan do tema, estivemos experimentando coa neve e as súas versións.

Aproveitamos nos días anteriores a observar detidamente o noso contorno: houbo días que sarabiou cando o tempo foi moi chuvioso ou días que xeou cando o tempo foi máis seco e as temperaturas baixas. Non é neve, pero si o máis parecido que podemos atopar na nosa localidade.

Noutra xornada pintamos con xeo de cores que adubaron con colorante alimentario; no que crearon as súas cores a través de mesturas.

Esta semana experimentamos cos tres estados da auga. Levamos xeo á aula, tocámolo e falamos das sensacións que nos producía. Falamos do proceso de transformación pensando en que elementos do contorno se deben modificar para que a transformación sexa posible. Cadaquén deu o seu parecer e todas as respostas tiveron cabida.

Aquí tedes as imaxes da sesión.

Para rematar, todas e todos xogaron co xeo e a auga.

TEATRO LIDO

Esta semana, as nenas e nenos das escolas de Cances e Sísamo participaron no XIX Concurso Escolar de Teatro Lido Xosé Manuel Eirís, dentro das actividades do FIOT e que organiza o concello de Carballo e a asociación cultural Telón e Aparte en colaboración co Grupo Voz.

"A banda do Pichorro" de Cances dramatizaron o conto "A historia da Tartaruga e o Ourizo".

"A Raíña" de Sísamo interpretaron a historia titulada "O convite".

Dia Emocionante 2019

O 12 de abril celebramos o Día Emocionante como colofón ao Programa de Educación Responsable.

Un día adicado á convivencia entre escolas do CRA que comparten centro de adscrición, posibilitando que os nenos que vaian compartir centro en Primaria se coñezan e creen vínculos de relación nun entorno agradable, creativo e sobre todo moi divertido.

Aquí vos amosamos como as nenas e nenos de Educación Primaria de Cances, Sísamo e Xoane: