NATUREZA

Imaxe de MaríaLopez

O MUNDO ESTÁ NAS NOSAS MANS

O 5 de Xuño celébrase o Día Mudial do Medio ambiente e na escola da Rega unímonos ao reto viral #boicotalplástico2019; un reto que pretende que reflexionemos sobre a cantidade de productos envoltos en plástico que consumimos a diario e que acaban chegando aos nosos océanos e, incluso, á nosa cadena alimentaria.

As bases fundamentais de levar a cabo este reto na aula foron principalmente: reducir o uso de plásticos de un solo uso na nosa aula e concienciar ao alumnado, familias e a mín mesma sobre o uso abusivo dos plásticos no noso día a día.

Para iso "prohibimos" o plástico de un solo uso nas nosas merendas e as botellas pequenas de auga; ademais con motivo de celebración deste día aportamos un gran máis de area, RECICLAMOS PAPEL.

MAIO MES DAS FLORES

Comezamos maio que é o mes das flores descubrindo, clasificando, aprendendo.... Grazas familias pola vosa colaboración!

Imaxe de Jesus

Artes. Día da árbore.

Os nenos e nenas da escola de Artes celebraron o día da árbore cun acto simbólico xunto ao carballo senlleiro de Vilar de Francos.

A continuación disfrutamos no Pazo de Vilar de Francos dun ríquísimo chocolate con churros.

O CICLO DA AUGA

Na xornada de hoxe, o alumnado de primaria fixo unha exposición sobre o que tiñan estudiado sobre o ciclo da auga.

Explicáronnos a importancia da auga para a vida das persoas, dos animais e das plantas, a súa escaseza na natureza, os estados nos que podemos atopar a auga e, ademais, de saber como se chamaban cada un dos procesos de transformación nos diferentes estados.

Aquí vos deixamos un pequeno resumo en imaxes do que foi ese momento.

UNHA NOVA ÁRBORE NO PATIO... UNHA FIGUEIRA

O venres 16 de novembro plantamos unha nova árbore no patio. Trátase dunha figueira, que a trataremos con moito agarimo, para que na primavera, nos dea a súa sombra e, no outono, os seus saborosísimos froitos: os figos.