« Maio 2019 »

Libros de texto

Información sobre gratuidade, bolsas, listado de libros de texto, etc

Convocatoria de axudas de estudos para alumnado de 2º ciclo de educación infantil do Concello de Carballo

Co obxecto de axudar ás familias cunhas condicións socioeconómicas máis desfavorables a afrontar os gastos derivados da escolarización dos seus fillos e fillas, o Concello de Carballo convoca as “Axudas de estudos para alumnado de 2º ciclo de educación infantil e estudos de Grao Elemental ou Profesional no Conservatorio Profesional de Música de Carballo”.

O prazo de solicitude estará aberto durante un mes a partir do xoves 4 de outubro ao 5 de novembro, deberán presentarse no modelo normalizado no Rexistro Xeral do Concello de Carballo.

+Info.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o 2018/2019

A Consellería de Educación ven de publicar a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria.

As familias que de sexen solicitar ditas axudas poden cubrir o impreso de solicitude, ou de forma on-line a través da aplicación Fondolibros.

+ Info: na circular relativa ao fondo solidario de libros de texto (3º EP no 2018-2019)

+ Info: na circular relativa as axudas para libros de texto (1º e 2º EP no 2018-2019)

Horario Secretaría 2017-2018.

2017/2018. Aberto o prazo para solicitar as axudas de estudos para alumnado de Educación Infantil.

ENTREGA DE SOLICITUDES: ATE O 2 DE OUTUBRO

Ata o 2 de outubro estará aberto o prazo para presentar as solicitudes das axudas de estudos convocadas polo Concello de Carballo para alumnado de 2º ciclo de educación infantil e do Consevatorio Profesional de Música de Carballo no curso 2017-18.

Destinatarios/as:

• Nenos e nenas de 2º ciclo de Educación Infantil: 310 axudas de 150 € cada unha, que en total ascenden á cantidade de 46.500 €.
  • Alumnado do Conservatorio Profesinal de Música de Carballo: 6.000 euros para distribuir entre os/as solicitantes. O importe individual da axuda ascenderá ao 50% do custe da súa matrícula dunha soa especialidade para o curso completo, non tendo en conta as materias soltas ou pendentes.

As solicitudes deben presentarse no Rexistro Xeral do Concello

O horario de atención ao público, nas oficinas da Concellaría de Cultura, para recoller o impreso e recibir a información que precisen sobre esta convocatoria será de luns a venres de 10.30h a 13.30 h.