Berdillo

Imaxe de AnaFernandez

COÑECEMOS O NOSO CORPO

Esta semana fixemos moitos xogos para coñecer un pouco mellor o noso corpo, puzzles do corpo e esquelete, composición de caras, imitamos diferentes posturas, pintámonos cos ollos tapados, debuxamos a un compañeiro, construimos siluetas, recorridos soprando, identificamos as partes do corpo...

FESTA FIN DE CURSO

O xoves celebramos a festa de fin de curso na escola, un día de xogos, gozo, amizade, compañerismo... Grazas  familias por acompañarnos!

Mirade que ben o pasamos:

CUMPLEs VERÁN

A última semana de cole celebramos os aniversarios dos peques que cumplen en verán. Izan, que fai 6 anos en xullo e Xabi que os fará en agosto.

No acto de xirar ao redor do sol, na última volta, quedaRos no mes que estamos, xuño, co fin de que apreciasen o tempo que lles falta para cumprir os 6 anos.

MOITAS FELICIDADES CHICOS!!

Imaxe de Monica

VISITA DOS NOVOS COMPIS!!

Mañá teremos a visita dos compis que en setembro pasarán a formar parte da nosa escola. Hoxe, con moito cariño, preparámoslles un pequeno agasallo: un vermiño co nome de cada un deles.