« Marzo 2024 »

Educación Responsable

Imaxe de teresa

EDUCACIÓN EMOCIONAL EOE

Desde o Equipo de Orientación Específica envían unhas recomendacións para o noso benestar emocional. Clica na imaxe e infórmate.

Escola de Familias Responsables

Encontro interxeracional 2018

O xoves 20 de decembro, "O Coro das Emocións" dos alumnos e alumnas de Educación Infantil e Primaria da Escola de Cances, Sísamo e Xoane visitaron a Residencia de Maiores de Carballo.

Alí os nenos e nenas agasallaron aos nosos maiores cunhas fermosas panxoliñas, e bailes.

Esperamos lle puidésemos transmitir un pouquiño da alegría e da ilusión dos nosos nenos e nenas (fotos)

Coro das Emocións. 17 de maio de 2018

No día hoxe, o Concello de Carballo convidou a "Coro das Emocións" a actuar na Praza do Concello co gallo da celebración do Día das Letras Galegas, onde interpretaron as cancións  A Roda, e A Fouce.

Esperamos que vos guste.

Unha Educación de Premio por Selina Otero

Este sábado 12 de maio o CRA Ponte da Pedra foi convidado á presentación do libro "Unha Educación de Premio" de Selina Otero, un magnífico libro onde a autora realiza un minucioso traballo de investigación de centros educativos galegos innovadores.

Gustaríanos agradecer a Selina que escollese ao CRA Ponte da Pedra, dentro da escolma de 20 centros de toda Galicia onde se desenvolven boas practicas educativas, e desexarlle que o seu libro sexa un éxito de ventas.