« Xuño 2021 »

PRÓXIMAMENTE

• No upcoming events available

O CRA Ponte da Pedra

FONDO SOLIDARIO LIBROS TEXTO, AXUDA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR (código do procedemento ED330B)

Publicada a Orde do 6 de maio de 2020(DOG do 20) pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria(...) para o curso 21/22.

As familias que desexen solicitar ditas axudas poden cubrir o procedemento ED330B ou o impresos de solicitude (ANEXOS), e informarse na circular relativa ao fondo solidario de libros de texto (3º EP no 2020-2021) e na circular relativa as axudas para libros de texto (1º e 2º EP no 2020-2021)

Prazo de presentación: A presentación de instancias será ata o 22 de xuño do 2020 (inclusive).

Horario da secretaría:

ADMISIÓN CURSO 2021-2022

· Calendario :

Prazo Presentación Solicitudes de Admisión: Do 1 ao 22 de marzo ás 14:00h.(Entregar na secretaría da sede (// Anexo II , ou na aplicación online(2.2.2) , ou na Sede Electrónica (do 1 ao 20 de marzo)// + libro de familia ou DNI do alumno/a, así como certificado de escolarización e convenio regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, se é o caso) .

Prazo Presentación Documentación Xustificativa: Do 25 marzo ao de 14 abril ás 14:00h.(cando a demanda de prazas sexa superior á oferta deberase presentar documentación: padrón, ...)

Publicación listas provisionais de admitidos e non-admitidos: Antes do 25 de abril Prazo reclamación: 5 días hábiles a partir do día seguinte a súa publicación.

Publicación listas definitivas de admitidos e non-admitidos: Antes do 15 de maio Prazo de reclamación: un mes a partir do día seguinte a publicación deberá presentar recurso de alzada ante a xefatura territorial.

Formalización de Matrícula: Do 20 ao 30 de xuño (presentación do anexo III)

· Centros adscritos:

CEIP FOGAR: Escolas de Mirón e Rega

CEIP BERGANTIÑOS: Escolas de Cances, Sísamo e Xoane

CEIP GÁNDARA-SOFÁN: Escolas de Artes e Berdillo

· Área de Influencia:

A área de influencia das escolas do CRA Ponte da Pedra son as parroquias onde se atopa cada escola.

Zona limítrofes: ver mapa.

Outra información: Resolución da Xefatura Territorial de Educación da Coruña de data 24/2/16 sobre a modificación de áreas de influencia do concello de Carballo.

· Nota informativa:

Cada alumno/a so pode presentar UNHA ÚNICA SOLICITUDE no centro que solicite praza en primeiro lugar. A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle

O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

O alumnado que ten reservada nun centro (adscrito), se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia a reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión

A falsidade nos datos achegados poderá determinar a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

O C.R.A. Ponte da Pedra non dispón de servizos complementarios de transporte nin comedor.

No C.R.A. Ponte da Pedra existen Seccións Bilingües nas aulas de Educación Primaria de Sísamo e Verdillo.

· Prazas vacantes ofertadas para o curso 2020/2021:

· Horario de atención e recollida:

Luns

Mércores

Xoves

Venres

9:00- 9:50

9:50 - 10:40

10:40 - 11:30

11:30 - 12:00

12:30- 14:00

Tarde dos Luns de 16:00 a 17:00

Para solicitar más información e entregar toda a documentación deben obrigatoriamente dirixirse á Dirección na Sede do CRA:

· Avda. Vázquez de Parga 119 bl2, 1º D           Tlf:981.703.403

· Normativa Reguladora:

* Decreto 254/2012, do 13 de decembro: Admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

* Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado.

* Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

* Orde do 18 de decembro de 2020 que modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

*Instrucións da Dirección Xeral de Centros e R.R.H.H. do 24 de febreiro de 2021.

* Resolución do 25 de febreiro de 2021 do sorteo das letras de desempate (1º apelido son as letras "W" e "S"; 2º apelido as letras "B" e "F".)

* Información sobre o baremo.

* Información baremo criterio complementario

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA CURSO 21/22

MATRÍCULA 21/22

O prazo para a formalización da matrícula do vindeiro curso abrangue desde o día 20 ata o 30 de xuño.

Deberá entregarse na sede do CRA, o formulario de matrícula (Anexo III) xunto coa documentación que se detalla a continuación:

- ANEXO III (documento formalización matrícula).

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- Fotocopia de cartilla de vacinacións.

- Unha fotografía tamaño carnet.

- Impreso das autorizacións.

- Enquisa Galego Equipo de Dinamización Lingua Galega.

O horario de atención ao público é de 10 a 13h de luns a venres.

DIFICULTADES DE CENTRO ANTE A VACINACIÓN DOCENTE

Esta semana iniciouse o programa de vacinación docente contra a COVID19. Entre onte e hoxe, vacináronse 9 mestras  e mestres, o que supón a maioría do claustro.
Como descoñecemos os efectos adversos que pode provocar en nós, neste momento non podemos asegurar que todo o profesorado se poida incorporar mañá ao traballo.
Polo tanto, pode darse a posibilidade  de que algunha aula non poida abrirse por falta de profesorado de garda. Esta situación está en coñecemento da inspección educativa e contamos coa súa autorización.
Pregámosvos que esteades pendentes do Abalar, para saber que escolas se poden ver afectadas.
Desculpade as molestias que isto vos poida ocasionar.
Moitas gracias pola vosa comprensión.