RESERVA DE PRAZA 2022

RESERVA PRAZA 22/23

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos e a Orde do 18 de decembro de 2020 que a modifica, o próximo día 11 de xaneiro inícianse os trámites do procedemento coa reserva de praza nos centros adscritos.

A adscrición das nosas escolas é a seguinte:

- 6º de E.I. de Mirón e Rega: C.E.I.P. Fogar.

- 2º de E.P. de Artes e Verdillo: C.E.I.P. Gándara (Sofán).

- 2º de E.P. de Cances, Sísamo e Xoane: C.E.I.P. Bergantiños.

PRAZO DAS SOLICITUDES: do 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro.

PRESENTACIÓN:

- medios telemáticos coa CHAVE365 ou certificado dixital na aplicación admisionalumnado.

- xeito presencial na sede do CRA por medio do formulario normalizado ED550A

IMPORTANTE: Segundo o artigo 11.2 esta reserva terá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión (1-20 de marzo).

(E dicir, o que desexe praza noutro centro diferente ao adscrito deberá renunciar por escrito á súa reserva de praza)

NORMATIVA DE APLICACIÓN

NADAL SOLIDARIO

Queremos agradecerlle á comunidade educativa do C.R.A. a súa solidariedade e colaboración coas achegas de alimentos para Cáritas Interparroquial de Bergantiños e Cruz Vermella Carballo.

FELICES FESTAS...

FELICES FESTAS E PRÓSPERO ANINOVO 2022

NADAL SOLIDARIO

Outro ano máis, imos levar a cabo o Nadal Solidario coa recollida de alimentos non perecedoiros.

A todas aquelas persoas interesadas en colaborar poderán deixar as súas doazóns na súa correspondente escola, os días 14 e 15 de decembro de 9:00 a 14:00.

Todas as doazóns repartiranse entre Cáritas Interparroquial de Bergantiños e Cruz Vermella Carballo.

25 NOVEMBRO

Nas escolas do C.R.A. conmemoramos o 25 de novembro e o rexeitamento á violencia.

Fixémolo traballando e reflexionando sobre o conto "Artur e Clementina"

Ademais, a través da obra de Oswaldo Guayasamín, centrámonos na expresión non verbal e a súa relación coas emocións; comprobando que as mans tamén "falan" e, en ocasións, son máis expresivas que as palabras.