Salón do Libro 2018

Enviado por Jesus o Mér, 25/04/2018 - 19:21

O martes 25 de abril participamos no Salón do Libro, organizada pola Asociación Socio-Pedagóxica Galega e do Concello de Carballo,  visitando a exposición de traballos dos centros educativos de Carballo sobre "As mulleres de conto" e disfrutamos da obra de teatro "Canta connosco!!!" de teatro Migallas.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2018-19

Enviado por Jesus o Mar, 24/04/2018 - 20:06

Publícanse as listaxes de admitidos e non-admitidos das escolas do CRA Ponte da Pedra.

Esta lista é Provisional, tedes 5 días hábiles para poder reclamar ante a dirección do centro.

Resoltas as reclamacións tras ese prazo, publicaranse as listaxes definitivas de admitidos e non-admitidos o 14 de maio, contra as que cabe un recurso de alzada ante o Xefe Territorial de A Coruña no prazo dun mes.

II Xornadas de Escola de Familias Responsables

Enviado por Jesus o Mar, 24/04/2018 - 13:04

O luns 24 de abril continuamos coas II Xornadas da Escola de Familias Responsables á que asistiron unha ducia de pais e nais.

Nesta xornada tratáronse temas tan de actualidade como os riscos das novas tecnoloxías eo bo uso das mesmas.

Agardámosvos na seguinte xornada o día 7 de maio as 16:00 h. no Pazo da Cultura de Carballo.

Salón do Libro 2018

Enviado por Jesus o Xov, 19/04/2018 - 22:11

II Xornadas de Escola de Familias Responsables

Enviado por Jesus o Lun, 16/04/2018 - 23:31

O luns 16 de abril comezamos as II Xornadas da Escola de Familias Responsables á que asistiron unha ducia de pais e nais.

Nesta xornada tratáronse temas tan interesantes como os conflictos entre irmáns dende unha perspectiva da "disciplina" entre outros moitos temas.

Esperámosvos na seguinte xornada o día 23 de abril.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.