« Agosto 2020 »

PRÓXIMAMENTE

• No upcoming events available

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2020-2021

Todas as solicitudes presentadas no proceso de admisión do CRA Ponte da Pedra foron admitidas. Está publicada a lista definitiva de admitidas e admitidos no interior da sede do CRA.

O prazo de formalizacIón da matrícula abrangue do 1 ata o 10 de xullo. Deberá entregarse na sede do CRA, o formulario de matrícula (Anexo III) xunto coa documentación que se detalla a continuación:

- ANEXO III (documento formalización matrícula).

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- Fotocopia de cartilla de vacinacións.

- Fotografía tamaño carnet.

- Impreso das autorizacións.

- Enquisa Galego Equipo de Dinamización Lingua Galega.

O horario de atención ao público é de 10 a 13h de luns a venres.

VISITA VIRTUAL ÁS ESCOLAS

Todos os anos no mes de xuño, celebrábamos un día de convivencia entre o alumnado das escolas co alumnado de nova incorporación admitido. Debido á excepcionalidade deste curso e imposibilidade de facer esa xornada de convivencia, vímonos na necesidade de presentar de xeito virtual ás escolas.

Aínda que esta visita telemática non se semella nada a ese día, queremos que as nenas e nenos teñan oportunidade de ver a que vai ser a súa escola.

ARTES

CANCES

MIRÓN AULA PATIO

REGA

SÍSAMO

VERDILLO

XOANE

FIN DE CURSO

Chegamos ao final de curso, o remate da actividade lectiva máis anómala e estraña dos últimos anos.

Para despedirnos fixemos un vídeo co que foi a vida nas aulas presencialmente e aquelas actividades que fixemos por vía telemática.

Desde o claustro docente queremos agradecervos ás familias a vosa implicación, colaboración e esforzo na realización das tarefas escolares propostas polas mestras e mestres.

Feliz verán!!

REVISTA EDUGA

Na revista EDUGA publicouse un artigo educativo sobre o noso centro. Baixo o título de "Formación e emoción transforman a educación rural" describimos o proceso de cambio de paradigma educativo que experimentamos no C.R.A. Ponte da Pedra e o compromiso dunha comunidade educativa que respalda esta iniciativa. Podedes ler o artigo no enlace vinculado ao título.