Magosto 2017

Enviado por Jesus o Lun, 06/11/2017 - 18:27

O venres 3 de novembro celebramos todo o CRA Ponte da Pedra o magosto nas instalacións da escola de Cances e no local social da veciñanza de Cances, que nos cedeu moi gustosamente.

Tivemos unha xornada lúdico-gastronómica na que xogamos no exterior da escola a diversos xogos de habilidade, matamos a fame con castañas e para rematar fixemos a entrega de premios do concurso de Samaín.

Pasámolo xenial!!!

Teatro Lido. FIOT 2017

Enviado por Jesus o Lun, 06/11/2017 - 18:12

Este domingo 5 de novembro, o grupo de teatro lido "A Raiña de Sísamo" participou como finalista do Teatro Lido no Pazo da Cultura de Carballo, quedando nun moi meritorio terceiro lugar.

Parabéns para este gran grupo.

Excursión Ornitolóxica a Baldaio

Enviado por Jesus o Mar, 31/10/2017 - 12:37

No mes de outubro os alumnos e alumnas do CRA Ponte da Pedra, apoiados pola Asociación Senda Nova, fixemos unha excursión ornitolóxica ao espacio natural de Baldaio, co obxectivo de coñecer o noso patrimonio natural máis próximo e as veces tan descoñecido.

Ali puidemos observar cormoráns, garcetas e outras aves que se establecen temporalmente neste espacio natural na súa migración a terras máis cálidas.

Foi toda unha aventura, na que aproveitamos para recoller plásticos e desperdicios abandonados polas persoas.

Quedamos con moitas ganas de voltar!!!

Visita á biblioteca Rego da Balsa

Enviado por Jesus o Mar, 31/10/2017 - 12:26

O 27 de outubro, todos os alumnos do CRA Ponte da Pedra visitamos a Biblioteca Rego da Balsa, a cal nos convidou a un fermosísimo contacontos, co cal disfrutamos moito.

Calendario escolar 2017/2018

Enviado por Jesus o Dom, 02/07/2017 - 22:27

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.