Entroido 2018

Enviado por Jesus o Mar, 13/02/2018 - 20:43

O 9 de febreiro, tódolos nenos e nenas do CRA Ponte da Pedra, celebramos o festival de entroido no andar superior do Mercado Municipal que nos cedeu o Concello de Carballo.

Pasámolo xenial entre música, bailes, disfraces, e pasarúas anunciamos a chegada do entroido a Carballo dende as parroquias das escolas.

Rematamos o festival cunha xenerosa merenda de postres tradicionais destas datas facilitados polas familias.

O abecedario da paz

Enviado por Jesus o Mar, 06/02/2018 - 14:09

Os alumnos e alumnas de todo o CRA fixeron un fermosísimo "abecedario da paz" que queren compartir con todo o mundo cos seu mellores desexos.

Espero que vos guste tanto como a nos.

Contratos Progama

Enviado por Jesus o Xov, 25/01/2018 - 14:27

O CRA Ponte da Pedra por segundo ano consecutivo solicitou a participación nos Contratos-Progama da Consellería de Educación, vendo aprabada a súa participación nas liñas de Mellora da convivencia e promoción da igualdade nos centros, Mellora das competencias clave e Mellora do nivel de coñecementos para acadar a excelencia.

Con esta participación propoñemonos continuar a mellora da convivencia, a formación dunha escola de pais e nais, e implementar unha mellora pedagóxica no alumnado para o cal tamén todo o profesorado establecimos un plan específico de formación.

O profesorado do CRA entende que estes programas non so a meta se non o camiño, e esperamos que repercutan ampliamente na calidade do ensino do noso alumando.

Escolas conectadas

Enviado por Jesus o Xov, 25/01/2018 - 14:01

Todas as escolas do CRA Ponte da Pedra deixamos as estradas secundaria da información e grazas ao "proxecto de escolas conectadas" pasamos á banda ancha das autoestradas da información.

Máis cedo que pronto levaremos as nosas escolas á nube para que o alumnado poida facer un mellor aproveitamento das TICs.

Estade atentos!!! Seguiremos informando!!

Formación de Profesorado

Enviado por Jesus o Mér, 17/01/2018 - 13:18

As mestras e o mestres do CRA Ponte da Pedra acompañados dos mestres do CRA Novo Mencer preparándonos para a chegada das autoestradas ás escolas mediante un curso de formación.

Moi pronto chegaremos ás nubes.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.