« Febreiro 2019 »

Solicitude de reserva de praza nos centros adscritos

Do 1 ao 15 de Febreiro ábrese o prazo para a solicitude de reserva de praza nos centros adscritos.

Para o CEIP Fogar poden solicitar 6º de Infantil de Mirón e Rega

Para o CEIP Bergantiños poden solicitar 2º de Primaria de Cances, Sísamo e Xoane

Para o CEIP Gándara-Sofán poden solicitar 2º de Primaria de Artes e Berdillo

A solicitude de reserva realizarase:

- a través da aplicación «admisionalumnado» (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)

- ou do formulario normalizado ED550A que debe ser entregado na secretaría do CRA Ponte da Pedra.

Felicitación de Nadal 2018

Festival de nadal 2018

O venres 21 de decembro, os nenos e as nenas do CRA Ponte da Pedra celebraron no Pazo da Cultura de Carballo o Festival de Nadal 2018, onde os pais, nais, así como toda familia puideron ver o espectáculo musical que prepararon as diferentes escolas.

Uns artistazos e artistazas!!!

Así mesmo tivemos unha visita moi ilusionante. O Apalpador que veu camiñando dende O Courel, e que nos trouxo a tódolos nenos e nenas un libro e un doce de agasallo.

Por último, os mestres e mestras do CRA Ponte da Pedra gustarianos desexarvos unhas moi boas festas e mellor aninovo 2019!!!

Encontro interxeracional 2018

O xoves 20 de decembro, "O Coro das Emocións" dos alumnos e alumnas de Educación Infantil e Primaria da Escola de Cances, Sísamo e Xoane visitaron a Residencia de Maiores de Carballo.

Alí os nenos e nenas agasallaron aos nosos maiores cunhas fermosas panxoliñas, e bailes.

Esperamos lle puidésemos transmitir un pouquiño da alegría e da ilusión dos nosos nenos e nenas (fotos)