« Septembro 2020 »

PRÓXIMAMENTE

• No upcoming events available

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN COVID E PLAN DE CONTINXENCIA C.R.A. PONTE DA PEDRA

Podedes consultar nestes enlaces o protocolo COVID do noso centro e Plan de continxencia.

PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID NO CURSO 2020-2021

Protocolo de adaptación ao contexto da COVID da Consellería de Educación e da de Sanidade.

CALENDARIO ESCOLAR

Este é o calendario escolar para o curso 2020-2021

Orde do 25 de xuño de 2020

INICIAMOS NOVO CURSO 2020-2021

CURSO 2020-2021

Benqueridas familias,

desde o equipo docente queremos darvos a benvida ao inicio dun novo curso escolar.

Entendemos as inquedanzas, as dúbidas e as incertezas que supón o regreso ás aulas despois dun curso tan anómalo como foi o anterior.

Para o claustro do C.R.A., o máis importante é o benestar e a saúde das vosas fillas e fillos e niso estamos traballando nestes días previos ao inicio da actividade lectiva.

Proximamente teremos as reunións de comezos de curso no que vos informaremos do protocolo do centro coas medidas sanitarias propostas pola Consellería de Educación e a de Sanidade adaptadas á realidade das nosas escolas.

Enviarvos unha mensaxe de tranquilidade e calma, traballando xuntos e na mesma dirección sairemos fortalecidos desta nova e difícil andaina. Porque, máis ca nunca:

...Caminante, no hay camino,

se hace camino al andar...

(Antonio Machado)

VISITA VIRTUAL ÁS ESCOLAS

Todos os anos no mes de xuño, celebrábamos un día de convivencia entre o alumnado das escolas co alumnado de nova incorporación admitido. Debido á excepcionalidade deste curso e imposibilidade de facer esa xornada de convivencia, vímonos na necesidade de presentar de xeito virtual ás escolas.

Aínda que esta visita telemática non se semella nada a ese día, queremos que as nenas e nenos teñan oportunidade de ver a que vai ser a súa escola.

ARTES

CANCES