Premio Proxecto de Formación Permanente do Profesorado 2016

Enviado por Jesus o Xov, 01/12/2016 - 00:03

Sentímonos moi orgullosos de anunciar que o CRA Ponte da Pedra foi premiado polo seu Proxecto de Formación Permanente do Profesorado no ano 2016, sendo considerado como o mellor proxecto do Centro de Formación do Profesorado da Coruña polo seu contido innovador, o traballo en equipo, o grao de implicación do profesorado, e a implantación e desenvolvemento do proxecto.

Entendemos este premio a un proxecto colectivo, do que formamos parte todo o profesorado do CRA Ponte da Pedra, sen o cal non sería posible este premio, e nomeadamente gustaríame destacar a labor de de dúas mestras polo seu esforzo e ánimo dinamizador como son María Teresa Rodríguez Rama, e Beatriz Castro Suárez, sen esquecernos do inestimable apoio da nosa asesora do CFR da Coruña Lucía López Lorenzo.

Eleccións Consello Escolar 2016

Enviado por Jesus o Mér, 30/11/2016 - 23:17

A Xunta Electoral do CRA Ponte da Pedra ven de ratificar e levantar acta dos pai e nais que foron elexidos como membros do Consello Escolar:

1.- Marta Vázquez Vázquez
2.- Raquel Pérez Verdes
3.- Oscar David Rodríguez Cabeza

Panadaría 2016

Enviado por Jesus o Mér, 30/11/2016 - 22:59

Os alumnos e alumnas do Colexio Rural Agrupado visitamos os días 21, 22, 28,  e 29 a panadaría Añon Barís en Rus (Carballo), na que desenvolveron un obradoiro de panadaría e aprenderán o proceso de fabricación do pan.

Así mesmo, o día 29 como agradecemento á panadaría Añón e aos seus traballadores, fixémoslle entrega dun diploma acreditativo pola súa colaboración na formación do alumnado do CRA Ponte da Pedra e as sete escolas que o conforman (Artes, Berdillo, Cances, Mirón, Rega, Sísamo, Xoane)

Pasámolo xenial, e aprendemos moitíiiiiiisimo. No seguinte enlace podedes ver algunhas fotos da visita.

Por último reiterar o noso agradecemento á panadaría Añon e aos seus traballadores pola súa desinteresada atención.

Magosto 2016

Un ano máis celebramos o magosto na escola de Cances, e gustarianos convidarvos a ver unhas imaxes do ben que o pasamos.

Entrega Cartilla de Escolaridade

Enviado por Jesus o Xov, 10/11/2016 - 20:19

Tras a exposición pública do listado histórico de documentación antiga que posue o CRA Ponte da Pedra de antigos alumnos, no día de hoxe, 10 de novembro de 2016, tivemos a honra de entregar un pouquiño de historia a María del Carmen Rey Chouciño, ao darlle a súa cartilla de escolaridade, que se atopaba na escola de Cances.

Moitas emocións nos embargaron, coas lembranzas dos amigos e amigas da infancia de María.

Parabéns María por obter a túa cartilla de escolaridade. Máis vale tarde que nunca.

Moitos bicos e unha aperta moi forte, María.

Cartilla de escolaridade

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 4 invitados conectados.