2017/2018. Aberto o prazo para solicitar as axudas de estudos para alumnado de Educación Infantil.

Enviado por Jesus o Lun, 11/09/2017 - 14:08

ENTREGA DE SOLICITUDES: ATE O 2 DE OUTUBRO

Ata o 2 de outubro estará aberto o prazo para presentar as solicitudes das axudas de estudos convocadas polo Concello de Carballo para alumnado de 2º ciclo de educación infantil e do Consevatorio Profesional de Música de Carballo no curso 2017-18.

Destinatarios/as:

• Nenos e nenas de 2º ciclo de Educación Infantil: 310 axudas de 150 € cada unha, que en total ascenden á cantidade de 46.500 €.
  • Alumnado do Conservatorio Profesinal de Música de Carballo: 6.000 euros para distribuir entre os/as solicitantes. O importe individual da axuda ascenderá ao 50% do custe da súa matrícula dunha soa especialidade para o curso completo, non tendo en conta as materias soltas ou pendentes.

As solicitudes deben presentarse no Rexistro Xeral do Concello

O horario de atención ao público, nas oficinas da Concellaría de Cultura, para recoller o impreso e recibir a información que precisen sobre esta convocatoria será de luns a venres de 10.30h a 13.30 h.

Calendario escolar 2017/2018

Enviado por Jesus o Dom, 02/07/2017 - 23:27

App CRA Abalar Móbil

Enviado por Jesus o Xov, 16/02/2017 - 20:57

O CRA Ponte da Pedra, coa finalidade de aumentar o achegamento entre o profesorado e as familias, puxo en funcionamento abalarMóbil. Trátase dunha aplicación da Xunta de Galicia que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida, así como consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo.

Esta aplicación tanto esta disponible en GooglePlay para Android, como na AppStore para Iphone

Benvida

Enviado por Jesus o Mar, 01/09/2015 - 00:15

O CRA Ponte da Pedra congratúlase en darlle a benvida.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.