« Xaneiro 2021 »

PRÓXIMAMENTE

• No upcoming events available

RESERVA DE PRAZAS

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos e a Orde do 18 de decembro de 2020 que a modifica, o próximo día 11 de xaneiro inícianse os trámites do procedemento coa reserva de praza nos centros adscritos.

A adscrición das nosas escolas é a seguinte:

- 6º de E.I. de Mirón e Rega: C.E.I.P. Fogar.

- 2º de E.P. de Artes e Verdillo: C.E.I.P. Gándara (Sofán).

- 2º de E.P. de Cances, Sísamo e Xoane: C.E.I.P. Bergantiños.

PRAZO DAS SOLICITUDES: do 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro.

PRESENTACIÓN:

- medios telemáticos coa CHAVE365 ou certificado dixital na aplicación admisionalumnado.

- xeito presencial na sede do CRA por medio do formulario normalizado ED550A

IMPORTANTE: Segundo o artigo 11.2 esta reserva terá carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude de admisión noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión (1-20 de marzo).

(E dicir, o que desexe praza noutro centro diferente ao adscrito deberá renunciar por escrito á súa reserva de praza)

NORMATIVA DE APLICACIÓN

ENTREGA ALIMENTOS A CÁRITAS E A CRUZ VERMELLA

No día de hoxe fixemos a entrega dos alimentos que conseguiron as nenas e nenos nos retos propostos nas aulas. En total, foron 108 kg. de alimentos.

Queremos agradecerlle á comunidade educativa do C.R.A. a súa solidariedade e colaboración coas achegas de alimentos, que se sumaron ao total conseguido nas actividades das escolas.

FELICITACIÓN DE NADAL

Este ano estraño, que case toca ao seu fin, sacou o mellor de nós para afrontar unha situación inédita e inesperada que trastocou as nosas vidas dando lugar a unha "nova normalidade" que cada familia vive e sente de maneira diferente.

En todo momento a comunidade educativa tivo unha actitude exemplar, respectando as normas establecidas no centro e sendo responsables coa propia saúde así como coa dos demais. Desde o claustro do C.R.A. Ponte da Pedra queremos agradecervos a vosa colaboración, implicación e comprensión nas diferentes situacións e escenarios que vivimos ao longo destes meses.

Este centro funciona gracias ao apoio que recibimos por parte de toda a comunidade educativa que fai que os piares que o sustentan se fagan realidade.

Xa que este ano perdemos de desfrutar do festival de nadal, traémosvos os nosos mellores desexos de prosperidade nestes traballos que con moita ilusión fixeron os verdadeiros protagonistas das escolas: as nenas e nenos do C.R.A. Ponte da Pedra.

BOAS FESTAS E FELIZ ANINOVO 2021!

BUSCANDO UNHA ESTRELA

DESEXOS DE NADAL

COLABORACIÓN NADAL

Durante este mes estamos levando a cabo unha serie de retos diarios ata o final de trimestre, que unha vez conseguidos canxéanse por 1 kg de alimentos non perecedeiros.

Todos estes alimentos serán repartidos entre Cáritas-Carballo e a Cruz Vermella.

Se algunha familia quere sumarse a esta iniciativa por medio dunha doazón particular, pode facelo ao longo desta semana nas escolas. O produto deberá vir nunha bolsa pechada e transportada polas nenas e nenos.

Gracias pola vosa colaboración.