Festival de Nadal 2016

O 21 de decembro, e tras moitos ensaios previos nas aulas, os alumnos e alumnas do CRA Ponte da Pedra enfrontaronse a actuar en público.

Fixérono xenial, e divertímonos moito.

Foi un día moi especial, coas actuacións de todas as escolas do CRA e a visita das súas Maxestades os Reis Magos de Oriente, que viñeron grazas á dedicación e empeño da asociación de nais e pais do CRA, ANPA A Carballeira.

A súas Maxestades os Reis Magos de Oriente recibirón as cartas dos neno e nenas, e entregarón unha galleta chocolateada como agasallo a cada un deles.

Déixovos algunhas fotos da visita das súas Maxestades os Reis Magos de Oriente

Dende o CRA Ponde da Pedra gustaríanos desexarvos un BO NADAL E PRÓSPERO ANINOVO.

Premio Proxecto de Formación Permanente do Profesorado 2016

Enviado por Jesus o Xov, 01/12/2016 - 00:03

Sentímonos moi orgullosos de anunciar que o CRA Ponte da Pedra foi premiado polo seu Proxecto de Formación Permanente do Profesorado no ano 2016, sendo considerado como o mellor proxecto do Centro de Formación do Profesorado da Coruña polo seu contido innovador, o traballo en equipo, o grao de implicación do profesorado, e a implantación e desenvolvemento do proxecto.

Entendemos este premio a un proxecto colectivo, do que formamos parte todo o profesorado do CRA Ponte da Pedra, sen o cal non sería posible este premio, e nomeadamente gustaríame destacar a labor de de dúas mestras polo seu esforzo e ánimo dinamizador como son María Teresa Rodríguez Rama, e Beatriz Castro Suárez, sen esquecernos do inestimable apoio da nosa asesora do CFR da Coruña Lucía López Lorenzo.

Eleccións Consello Escolar 2016

Enviado por Jesus o Mér, 30/11/2016 - 23:17

A Xunta Electoral do CRA Ponte da Pedra ven de ratificar e levantar acta dos pai e nais que foron elexidos como membros do Consello Escolar:

1.- Marta Vázquez Vázquez
2.- Raquel Pérez Verdes
3.- Oscar David Rodríguez Cabeza

Panadaría 2016

Enviado por Jesus o Mér, 30/11/2016 - 22:59

Os alumnos e alumnas do Colexio Rural Agrupado visitamos os días 21, 22, 28,  e 29 a panadaría Añon Barís en Rus (Carballo), na que desenvolveron un obradoiro de panadaría e aprenderán o proceso de fabricación do pan.

Así mesmo, o día 29 como agradecemento á panadaría Añón e aos seus traballadores, fixémoslle entrega dun diploma acreditativo pola súa colaboración na formación do alumnado do CRA Ponte da Pedra e as sete escolas que o conforman (Artes, Berdillo, Cances, Mirón, Rega, Sísamo, Xoane)

Pasámolo xenial, e aprendemos moitíiiiiiisimo. No seguinte enlace podedes ver algunhas fotos da visita.

Por último reiterar o noso agradecemento á panadaría Añon e aos seus traballadores pola súa desinteresada atención.

Magosto 2016

Un ano máis celebramos o magosto na escola de Cances, e gustarianos convidarvos a ver unhas imaxes do ben que o pasamos.

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 3 invitados conectados.