Blogues

HORTO

As actividades que levamos feitas no horto consistiron no traballo na zona de herbas aromáticas e nos bancais do horto.

Na zona da escola destinada ao horto, plantamos fresas e allos. Estamos agardando a que os tulipáns florezan.

No horto, despois de preparar o terreo, plantamos leitugas e recollemos remolachas do ano anterior.

POMPÓNS DE PAZ

A semana pasada conmemoramos a semana da paz e a non violencia. Desde a proposta do Equipo de Dinamización da Lingua Galega (EDLG) na que en anacos de tela escribimos mensaxes de paz; decidimos encher o patio de pompóns con mensaxes de non violencia.

O noso agradecemento aos traballadores de xardinería que ese día pasaron a traballar no patio da nosa escola e tan amablemente colgaron as mensaxe no alto da nosa árbore.

Imaxe de Jacqueline

ANIVERSARIOS 1º TRIMESTRE

Neste primeiro trimestre que xa pasou, ademais de Mateo, cumpriron anos máis nenos e nenas da aula: Dani e Ángel (4 anos), Manu, Martina e Ignacio (5 anos).

PARABÉNS A TOD@S!!

ANIVERSARIOS PRIMEIRO TRIMESTRE CURSO 2019 - 2020

O mércores 18 de decembro celebramos os aniversarios das nenas e nenos que cumpriron anos ao longo deste trimestre. Ademais convidáronnos a unha merenda de pan de ovo e zumes.

Moitas felicidades!!!

Tamén tivemos un agasallo moi fermoso de parte da familia de Leo e Noa.

Moitas gracias!!

TALLER PARA O FESTIVAL DE NADAL

O martes pola tarde tivemos un taller para confeccionar o atrezzo do festival de Nadal que celebraremos no Pazo da Cultura o vindeiro venres 20 de decembro.

Moitas gracias pola colaboración de todas as familias nesta actividade.