« Maio 2019 »

Rega

Día emocionante 2019

Antes do comezo das vacacións celebramos o Día Emocionante. Un día adicado á convivencia entre escolas do CRA que comparten centro de adscrición, posibilitando que os nenos que vaian compartir centro en Primaria se coñezan e creen vínculos de relación nun entorno agradable, creativo e sobre todo moi divertido.

Aquí vos amosamos como as nenas e nenos de Mirón e Rega disfrutaron dunha mañá no que disfrutaron dun taller de exploración da Luz, unha merenda saudable, un recreo en convivencia e unha instalación de xogo.

Retroproxector!

Esta semana chegou á aula un retroproxector, emprestado polo CEFORE da Coruña, que é o centro de Formación e recursos.

Que será? Para que serve? As descripcións ofrecidas polos nenos e nenas foron moi detalladas e parecía que xa souberan para qué servía, como se fosen os seus pais e nais, que durante os seus anos de instituto e universidade vían aquel aparello día sí e día tamén.

Pois ben, tocou presentar o material e observar. Proxectamos uns insectos que trouxeran pola mañá e despois nos imaxinamos que montábamos a cabalo, león ou elefante. Foi moi, pero que moi divetido.

Agora solo queda que sexan eles os que exploren. Estade atentos ao que facemos.

Imaxe de MaríaLopez

Qué vai pasar coas flores!

Esta vez o experimento foi de flores. Queríamos que as nenas e nenos descubriran como as plantas necesitan a auga para vivir, así como aprender que unha acción ten unha reacción, o paso do tempo, observación, recollida dos datos observados...

Neste caso utilizamos unha cala recollida na nosa saída primaveral e dúas caléndulas. Mezclamos auga e colorante (vermello, azul e verde)  nos nosos vasos de precipitado, vertemos as tres mezclas nas probetas e deixamos as flores toda a finde semana. O luns observamos o que acontecera e recollimos os datos da observación.

Imaxe de AnaFernandez

INSTALACIÓN CON TUBOS E CORDINOS

A semana pasada en educación física atoparon unha instalación con tubos de cartón de diferentes tamaños e cordinos.

Os nenos e nenas a través do descubrimento, experimentación e creatividade foron construindo diferentes xogos e actividades (construccións, experimentaron co son dos tubos, fixeron torres, pulseiras e colares, convertíronse en loitadores,...) tanto individuais coma grupais, fomentando así unha aprendizaxe libre e autónoma.

O pasaron moi ben!

Arco da Vella de Luz

As cores do arco de vella desta vez as descubrimos a través dun xogo de luces. Ás pezas de Lego da escola lle incorporamos unha luz led e simulamos o Arco da Vella.

Presentación en Gran grupo e logo tan solo queda xogar e modificar.