CONVIVENCIA

MERENDA TERRORÍFICA

MERENDA DE SAMAÍN

Este martes, en Sísamo, tivemos taller de cociña na que preparamos unha merenda propia do Samaín. Houbo pantasmas, tumbas, cadaleitos, lápidas e para beber sangue...

Todo isto foi posible á colaboración de Verónica, nai de Leo e Noa. O noso agradecemento polo seu traballo, implicación na actividade e  por proporcionarnos esta merenda tan deliciosa.

CADELAR

Esta semana tivemos a visita dalguén moi especial: un can guía chamado Baloo.

Este programa ten como finalidade concienciar sobre os atrancos do alumnado con diversidade funcional; sensibilizarnos sobre a pluralidade e promover actitudes de respecto, solidariedade e tolerancia.

Foi unha experiencia moi enriquecedora!!!

FESTA DA AUGA!

Este ano a agua caeu do ceo, polo que decidimos cambiar as actividades. Pero pasámolo igual de ben! O mellor foi compartir cos nosos compañeiros e compañeiras da escola de Cances. Tivemos unha instalación de xogo, sesión de cine, pintamos unhas pañoletas e fixemos diversos xogos e actividades. Para o vindeiro curso esperemos ter un día mais cálido!

IOGA E MINDFULNESS

O longo de todo este curso, achegámonos a práctica da ioga, realizamos mandalas e diferentes técnicas de relaxación e conciencia corporal. O fin de todo esto, é o autocoñecemento, identificación de sensacións e sentimentos, mellorar a capacidade de atención e concentración, diminuir a ansiedade e frustración, coñecer o noso corpo e estimular os sentidos, mellorar a posición e fortalecemento corporal, capacidade respiratoria e ritmos....Prepararnos dende pequenos para a vida adulta, interiorizando hábitos saudables e sensacións de felicidade e benestar!

LETRAS GALEGAS 2019

O día das letras galegas xuntámonos e fixemos unha gran festa, tivemos actuación, chocolatada e xogos.