« Agosto 2019 »

Imaxe de Anónimo

BIBLIOCRA

RECOMENDACIÓNS LECTORAS

Como axiña chegan as vacacións, non quixera perder a ocasión, de lembrarvos a importancia da lectura.

O meu consello é que, todos os días, sós ou acompañados, lle dediquemos un ratiño á lectura dun conto ou do noso libro favorito. As familias podemos facer moito neste eido, educando co exemplo: se mamás, papás, avoas, avós, tías, tíos,... lemos a miúdo, seguro que eles o farán. Se ademais fomentamos a lectura en voz alta ou buscamos tempo para ler con eles, será un tempo que eles pedirán diariamente.

Desde a biblioteca do C.R.A. e eu, Antón, como bibliotecario da mesma facemos estas recomendacións lectoras. Lembrade: ante calquera dúbida, consultade á vosa libreira ou libreiro de confianza.

BO VERÁN!!

Salón do libro 2019

ANTÓN E A PAZ

Benqueridas nenas e nenos:

o día 30 de xaneiro conmemoraremos o día escolar da non violencia e da Paz. Eu sei que ao longo desa semana, nas escolas traballaredes sobre o tema. Sen embargo, quixera destacar que o respecto e a consideración polos demais ten que ser un feito para todos os días.

A paz é responsabilidade de todas e todos.

Hoxe quixen traervos un fermoso poema de Miguel Hernández que di:

Miguel pensaba nas palabras como armas.

Que palabras usarías para falar da Paz?

Agardo as vosas respostas...

SUXERENCIAS DE LECTURA

Estas son as suxerencias de lectura destas festas.

Agardamos que sexan do voso agrado!!