« Maio 2022 »

Imaxe de Anónimo

BIBLIOCRA

RECOMENDACIÓNS LECTORAS

Como axiña chegan as vacacións, non quixera perder a ocasión, de lembrarvos a importancia da lectura.

O meu consello é que, todos os días, sós ou acompañados, lle dediquemos un ratiño á lectura dun conto ou do noso libro favorito. As familias podemos facer moito neste eido, educando co exemplo: se mamás, papás, avoas, avós, tías, tíos,... lemos a miúdo, seguro que eles o farán. Se ademais fomentamos a lectura en voz alta ou buscamos tempo para ler con eles, será un tempo que eles pedirán diariamente.

Desde a biblioteca do C.R.A. e eu, Antón, como bibliotecario da mesma facemos estas recomendacións lectoras. Lembrade: ante calquera dúbida, consultade á vosa libreira ou libreiro de confianza.

BO VERÁN!!

Salón do libro 2019

ANTÓN E A PAZ

Benqueridas nenas e nenos:

o día 30 de xaneiro conmemoraremos o día escolar da non violencia e da Paz. Eu sei que ao longo desa semana, nas escolas traballaredes sobre o tema. Sen embargo, quixera destacar que o respecto e a consideración polos demais ten que ser un feito para todos os días.

A paz é responsabilidade de todas e todos.

Hoxe quixen traervos un fermoso poema de Miguel Hernández que di:

Miguel pensaba nas palabras como armas.

Que palabras usarías para falar da Paz?

Agardo as vosas respostas...