« Xullo 2019 »

• No upcoming events available

CELEBRACIÓNS

DÍA DA NAI

Aínda que todos os días do ano temos moi presentes as nosas familias, neste día fixémoslle un pequeno agasallo as nosas nais. Esperamos que vos guste, porque o fixeron con moita ilusión.

Imaxe de Emilia

FELICES 5 ANOS, ALEJANDRO!

Moi felices 5 anos Alejandro! Queremoste moito!

FELICES 4 ANOS, IZAN!

Moitísimas felicidades!

ROSALÍA DE CASTRO

Aproveitando a ocasión achegámonos a poesía. Tras coñecer algúns datos da vida de Rosalía e da súa obra creamos os nosos primeiros versos. Foron uns pareados moi ben rimados. Para recordar este día fixemos un móvil para o noso xardín e unhas pulseiras para a nosas casas.

O ANTROIDO EN SÍSAMO

O xoves celebramos na escola o Antroido.

Agradecer ás familias as achegas dos postres típicos destas datas. Estaba todo moi saboroso! Mmmmmm!!!

Despois da merenda, saímos a correr o Antroido polos arredores da escola de Sísamo. Fixemos un pequeno percorrido polas carreteras que rodean a escola, anunciando a chegada das festas á parroquia. Ese día cadaquén veu disfrazado como máis lle gustaba.

Ademais serveunos de ensaio para a festa do venres que se celebrou no mercado municipal.

Tocar os instrumentos e facer ruído foi divertido e, ao mesmo tempo, moi cansado. Descubrimos que calquera instrumento require dun esforzo e se, a isto lle engadimos ter que camiñar e tocar ao ritmo marcado, ese traballo multiplícase.

Así comezou a nosa andaina...