FAMILIAS

DÍA DA FAMILIA

As nosas familias sempre están moi presentes, xuntos facemos grandes cousas! Grazas familias!

Imaxe de MaríaLopez

PERMISO DE CONDUCCIÓN

A última semana de escola tivemos unha visita moi especial. Paula, a mamá de Pablo, veunos a explicar cómo era o seu traballo.

Aproveitamos para que Paula nos fixera diferentes probas para saber se tiñamos as condicións adecuadas para sacar o Carnet de patinete e bici. E claro, como non, as nenas e nenos da Rega están en perfectas condicións para conducir patinetes e bicis sempre, eso sí, con casco.

Aquí vos amosamos algunhas das probas de vista, oído, atención, concentración e tensión que fixemos con Paula.

Gracias,unha vez máis, ás familias e a súa tan necesaria colaboración.

MES DAS FAMILIAS LECTORAS

Durante todo o mes de maio poidemos disfrutar de diferentes iniciativas das familias en relación a lectura. Esperamos que para o vindeiro ano veñades mais pola escola. Encantounos!

DÍA DA NAI

Aínda que todos os días do ano temos moi presentes as nosas familias, neste día fixémoslle un pequeno agasallo as nosas nais. Esperamos que vos guste, porque o fixeron con moita ilusión.

Imaxe de MaríaLopez

Día da Familia!

Este ano para conmemorar o día das familias realizamos un Taller de Exploración da Luz convidando a todas as familias da Escola. Foi un día verdadeiramente estupendo, onde os nenos e nenas mostraban as actividades de luz que fixeran durante todo o curso ás súas familias.  Foron momentos únicos de convivencia e ilusión.

Unha vez máis agradecemos a vosa colaboración e participación.