« Xuño 2019 »

blogue de : Jesus

Coro das Emocións

Este venres 7 de xuño, os nenos do CRA Ponte da Pedra pertencentes ao Coro das Emocións, desprazáronse en autobús ao CIFP Politécnico de Santiago, onde actuaron como parte dos centros graduados do programa de Educación Responsable na actividade Somos Creativos .

Foi unha experiencia sensacional!!!!

Dia Emocionante 2019

O 12 de abril celebramos o Día Emocionante como colofón ao Programa de Educación Responsable.

Un día adicado á convivencia entre escolas do CRA que comparten centro de adscrición, posibilitando que os nenos que vaian compartir centro en Primaria se coñezan e creen vínculos de relación nun entorno agradable, creativo e sobre todo moi divertido.

Aquí vos amosamos como as nenas e nenos de Educación Primaria de Cances, Sísamo e Xoane:

Comunidade educativa de Artes. Pintando patio.

Este curso as familias da Escola de Artes propuxeron o pintado do patio de Artes, e en colaboración dos mestres do CRA e con pintura facilitada polo Concello de Carballo, pasamos este luns pola tarde dándolle un punto de cor ao patio.

Desfrutamos dunha fermosa tarde en familia, traballando, colaborando e rindo.

Sen dúbida os nenos e nenas da escola de Artes desfrutarán dun patio máis alegre e recordarán con agrado un traballo feito con moito agarimo.

Artes. Día da árbore.

Os nenos e nenas da escola de Artes celebraron o día da árbore cun acto simbólico xunto ao carballo senlleiro de Vilar de Francos.

A continuación disfrutamos no Pazo de Vilar de Francos dun ríquísimo chocolate con churros.