Imaxe de MaríaLopez

Comezamos o curso 2019/2020

Escolas conectadas

Todas as escolas do CRA Ponte da Pedra deixamos as estradas secundaria da información e grazas ao "proxecto de escolas conectadas" pasamos á banda ancha das autoestradas da información.

Máis cedo que pronto levaremos as nosas escolas á nube para que o alumnado poida facer un mellor aproveitamento das TICs.

Estade atentos!!! Seguiremos informando!!

Formación de Profesorado

As mestras e o mestres do CRA Ponte da Pedra acompañados dos mestres do CRA Novo Mencer preparándonos para a chegada das autoestradas ás escolas mediante un curso de formación.

Moi pronto chegaremos ás nubes.

Como incrustar un album de google photos

Como incrustar un album de fotos de googlephotos:

1.- Crear un álbum de fotos en googlephotos e subir fotos ao mesmo.

2.- Compartir dito álbum de fotos e copiar o enlace compartido.

3.- Pegar dito enlace en https://www.publicalbum.org/blog/embedding-google-photos-albums

4.- Copiar código html e pegalo no blogue.

App CRA Abalar Móbil

O CRA Ponte da Pedra, coa finalidade de aumentar o achegamento entre o profesorado e as familias, puxo en funcionamento abalarMóbil. Trátase dunha aplicación da Xunta de Galicia que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida, así como consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo.

Esta aplicación tanto esta disponible en GooglePlay para Android, como na AppStore para Iphone