Outras actividades

O alumnado de 1 e 2 de primaria tiveron un taller sobre a figura das mulleres na ciencia. Descubriron moitas científicas e os avances que fixeron para a nosa sociedad a través dun xogo de "Quén é quen?" Pasámolo moi ben.

Taller de mulleres na ciencia

O alumnado de 2ºEP segue a traballar as emocións empregando as TIC.

Educando as emocións

Os alumnos de 6º celebraron o DÍA DO PAI realizando un agasallo para papá que consistía nun mandil personalizado.

Aquí temos as imaxes.

DÍA DO PAI

Na clase de 5 anos lévanse a cabo varias actividades para traballar as eocións. Unha delas é o tarro das emocións , onde as nenas e nenos teñen que ir identificando as emocións que hai en varias imaxes e depositala no lugar correspondente.

TRABALLANDO AS EMOCIÓNS NA AULA DE 5 ANOS

Na clase de primeiro estivemos traballando a través de estacións de aprendizaxe na que as nenas e os nenos divertíronse moito á vez que aprenderon .

ESTACIONES DE APRENDIZAXE 1º

Na aula de 1º de Primaria estánse a desenvolver ao longo de todo curso pequenas dinámicas nas que se traballa a xestión das emocións dos nenos e nenas .

TRABALLANDO AS EMOCIÓNS EN 1º DE PRIMARIA

As alumnas e alumnos de 4º de primaria fixemos unha actividade de igualdade utilizando un libro de lectura cos Bolechas.

Igualdade cos Bolechas

As nenas e nenos de 3º e 4º de primaria tivemos un obradoiro pola igualdade ofertado polo Concello de Narón.

Nesta oportunidade aprendemos como naceu e como foi crecendo o  movemento pola igualdade de dereitos entre homes e mulleres.

Obradoiros de igualdade