Impresos e documentos

A Orde do 2 de marzo de 2021 establece o procedemento de reclamacións das cualificacións obtidas e das decisións de promoción.

As persoas proxenitoras ou persoa que desempeñe a representación legal do alumnado poderá solicitar cantas aclaracións consideren oportunas sobre o proceso de aprendizaxe, as cualificacións ou decisións de promoción.

Tal e como se recolle no punto 11.5 das NOF, poderanse solicitar copias dos exames no caso de que se considere necesario.

Farase a través dunha petición individualizada, modelo que está no documento adxunto, seguindo estas instrucións:

- Non é posible realizar unha petición xenérica de todos os exames.

No documento adxunto tedes o formulario de solicitude para facer uso das instalacións do centro.

No documento adxunto temos o modelo que deberán presentar, debidamente cuberto, os pais/nais ou titores do alumnado que por motivos xustificados non asistiran a clase.