• Alumnado de 2º ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato que se incorpora ao sistema ou que cambie de centro docente.

Deberá presentar o formulario normalizado ED550B, no centro elixido ou a través da aplicación admisonalumnado, do

• Reserva de praza: para o alumnado de 6º de EP que pretenda continuar estudos no IES adscrito,  IES As Telleiras.

Deberá presentar o formulario normalizado ED550A, no CEIP Plurilingüe Virxe do Mar ou a través da aplicación admisionalumnado, do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

Podedes participar nesta actividade tan divertida que nos propoñen dende o equipo de Seguridade Vial do Concello de Narón. Podedes vir a escola co voso patinete ou bicicleta decorada de Nadal.

"A TUA VELLA BICI MERECE UN SORRISO"

Bo día!

Publicada a orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria .

Teñen dereito a este reparto o seguinte alumnado:

- Beneficiarios da axuda de material de 50 Euros (solicitada no mes de xuño). NON TEDES QUE PRESENTAR SOLICTUDE. AO CENTRO XA NOS CONSTAN ESTES DATOS E PROCEDEREMOS AO REPARTO DAS MÁSCARAS ÁS FAMILIAS QUE FUCHEDES BENEFICIARIAS DESTA AXUDA.

Tags:

Todos os anos celebrábamos a carreira solidaria para recadar fondos para a loita contra a leucemia. Este ano non poderá ser unha carreira presencial pero si poderemos participar de xeito virtual. No documento adxunto tedes toda a información. Non deixemos que a pandemia pare a nosa solidaridade. Grazas familias

Os  seguintes documentos están baseados  na versión 16-09-2020 do protocolo de adaptación ao contexto da COVID 19 nos centros de ensino non universitario de Galicia publicado pola Consellería.

Documentos que irán sufrindo actualizacións periódicas en función das novas actualizacións.

PLAN DE ADAPTACIÓN:  desenvolvemento do curso 20/21

PROGRAMA DE ACOLLIDA: cambios temporais das NOFC

LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2020-2021

Nos documentos adxuntos podedes consultar o material escolar e libros de texto para o curso escolar 2020-2021.