O proceso de formalización de matrícula, para o alumnado de nova incorporación, para o curso 2024/2025 está aberto desde o 20 ao 28 de xuño, en horario de luns a venres de 12 a 13 horas.

DOCUMENTACIÓN

- Impreso adxunto

- 1 copia da tarxeta sanitaria

- 1 copia do libro de vacinas

- 1 foto de carnet

Aberto o prazo para solicitar o comedor para o curso 2024/2025

ENTREGA DE SOLICITUDES: do 18 ao 27 de xuño, ambos os dous incluídos.

O xoves 13 de xuño celebramos a gran final do disputadísimo torneo de "Asalto ao Castelo".

Enfrontábanse os Esquíbiris contra os Picapiedras. Nos minutos finais, os Picapiedras lograban roubar dous tesouros e proclamarse campións desta I edición.

A emoción foi desbordante! Pancartas, camisolas elaboradas para a ocasión e moita aprendizaxe para todos/as os/as participantes.

Moitas grazas ao alumnado e ao profesorado por todo o aportado.

GRAN FINAL DO ASALTO AO CASTELO

O alumnado de 6º de Primaria participou nunha marcha ciclista ata o paseo de Xubia.

Marcha ciclista - 6ºEP
Tags:

Este mes o alumnado de 5º e 6º visitou o exposición sobre o Cine, na praza de España de Ferrol.