A Resolución do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional, establece o calendario para a celebración de membros dos consellos escolares.

A renovación do consello escolar é parcial. Este ano renóvanse 2 representantes do profesorado, 2 representantes de nais, pais e 1 de persoal e servizos.

O proceso iníciase o 25 de outubro e continuará durante todo o mes de novembro rematando o día 30, coa constitución do novo consello escolar.

Tags:

Podedes consultar a información do Samaín no documento adxunto

Como cada ano , o Concello de Narón, pon en marcha a Escola de Familias. Tedes toda a información nos documentos adxuntos. Animádevos a acudir as sesións informativas que terán lugar o xoves 23 de setembro ou ben pola mañá as 9:30 ou ás 17:15 pola tarde no Salón de actos. Se preferides tamén podedes participar na sesión informátiva telemática o mércores 29 de setembro ás 10:00 ou ás 20:00 horas a través do seguinte enlace

- PLAN DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID, clica aquí

- PLAN DE CONTINXENCIA, clica aquí

Estimadas familias empezamos o curso 2021- 2022.

1. Lembrade que as clases comezan o xoves 9 de setembro, no horario habitual, de 09:00 ás 14:00 horas.

2. Aqueles usuarios de comedor que non vai facer uso do mesmo deben notificalo ao teléfono 605 71 02 74, enviando un WhatsApp.

Aberto o prazo de presentación de solicitudes para facer uso do comedor escolar no curso 2021/2022.

Prazo de presentación desde o 29 de xuño ata o 6 de xullo, ambos inclusive.

Horario de secretaría: de luns a venres de 10:00 a 13:00 horas

Nos documentos adxuntos pódese consultar o material escolar e libros para o curso 2021/2022.

• Alumnado de 2º ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato que se incorpora ao sistema ou que cambie de centro docente.

Deberá presentar o formulario normalizado ED550B, no centro elixido ou a través da aplicación admisonalumnado, do