Coñece o noso cole

Se queres coñecer o noso cole pincha na foto

Nos documentos adxuntos están publicadas as listaxes provisionais do alumnado admitido para o curso 2019/2020.

Dentro do proxecto Cardioescolas pretendemos concienciar a toda a comunidade educativa da importancia de levar unha vida saudable.

No  documento adxunto podedes consultar información das táboas que o alumnado levou para a casa.

Acabamos de recibir o diploma pola nosa participación na IV Edición de La Vuelta al Cole.

Case 1.000 centros educativos participamos nesta acción solidaria. Entre todas e todos recaudamos máis de 400. 000 € que irán destinados integramente á investigación da leucemia infantil.

Poñemos aquí o Boletín que vos repartimos a principio de curso para que o poidades consultar cando o precisedes

Dende o vindeiro venres días 7 e ata o día 27 de setembro (ambos inclusive) estará aberto  o prazo para solicitar as axudas municipais de material escolar para o curso 2018-2019.

As solicitudes poderán presentarse:

- Na sede electrónica do concello de Narón.

- No rexistro Xeral do Concello, segundo modelo facilitado ao efecto.

O  vindeiro xoves, 6 de setembro, ás 10:30 farase a entrega de libros ás familias de 3º, 4º, 5º e 6º.

As familias que teñan fillos/as en varios cursos entregaráselles en primeiro lugar no curso máis baixo e en progresivo ascenso.

As familias do alumnado de 3º pasarán primeiro pola biblioteca para indicarlles a clase asignada.

En documento adxunto publícase a listaxe definitiva de fondo libros para o curso 2018-2019