Se queres coñecer o noso cole pincha na foto

O VENRES 6 DE SETEMBRO ÁS 11 DA MAÑÁ FARASE A ENTREGA DOS LIBROS PARA O ALUMNADO DE 3º, 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA QUE TEÑAN ADXUDICADO FONDO LIBROS. SE HAI FAMILIAS QUE TEÑAN QUE RECOLLER EN DOUS CURSOS ENTREGARASE PRIMEIRO O DOS CURSOS INFERIORES

Listaxes definitivas dos usuarios do comedor para o vindeiro curso escolar 2019/2020.

Xa podedes consultar a listaxe definitiva dos libros adxudicados a cada alumno e alumna

Prazo de reclamacións:Ata o 10 de xullo

Listaxe definitiva: 13 de xullo

NOTA IMPORTANTE

O número de libros que aparece na adxudicación provisional non é un número real xa que non se van a utilizar libros en todas as asignaturas.

3º e 4º de priamaria: usarán libro de inglés e relixión

5º e 6º de Primaria: usarán libro de Naturais, Sociais, Inglés, Matemáticas e Relixión.

Aberto o prazo  para solicitar o comedor escolar para o curso 2019/20.

Entrega de solicitudes: desde o 12 ata o 21 de xuño.

Documentación:

- Solicitude

- Autodeclaración (Anexo II)

- Certificado do Padrón Municipal

A Orde do 3 de maio de 2019 regula a participación no fondo solidario de libros de texto (para 3º, 4º, 5º e 6º), convoca as axudas para adquirir libros de texto (para 1º e 2º) e as axudas de material escolar para o vindeiro curso 2019/2020.

As solicitudes poderán presentarse por vía electrónica a través da aplicación Fondolibros ou no centro.

Presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no centro.