Se queres coñecer o noso cole pincha na foto

Listaxes definitivas dos usuarios do comedor para o vindeiro curso escolar 2019/2020.

Xa podedes consultar a listaxe definitiva dos libros adxudicados a cada alumno e alumna

Prazo de reclamacións:Ata o 10 de xullo

Listaxe definitiva: 13 de xullo

NOTA IMPORTANTE

O número de libros que aparece na adxudicación provisional non é un número real xa que non se van a utilizar libros en todas as asignaturas.

3º e 4º de priamaria: usarán libro de inglés e relixión

5º e 6º de Primaria: usarán libro de Naturais, Sociais, Inglés, Matemáticas e Relixión.

Aberto o prazo  para solicitar o comedor escolar para o curso 2019/20.

Entrega de solicitudes: desde o 12 ata o 21 de xuño.

Documentación:

- Solicitude

- Autodeclaración (Anexo II)

- Certificado do Padrón Municipal

A Orde do 3 de maio de 2019 regula a participación no fondo solidario de libros de texto (para 3º, 4º, 5º e 6º), convoca as axudas para adquirir libros de texto (para 1º e 2º) e as axudas de material escolar para o vindeiro curso 2019/2020.

As solicitudes poderán presentarse por vía electrónica a través da aplicación Fondolibros ou no centro.

Presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no centro.

Nos ficheiros adxuntos pódense consultar as listaxes definitivas  do alumnado admitido no período de admisión para o curso 2019/2020.

Lembrade que agora queda formalizar a matrícula, do 20 ao 30 de xuño.

Nos documentos adxuntos están publicadas as listaxes provisionais do alumnado admitido para o curso 2019/2020.

Dentro do proxecto Cardioescolas pretendemos concienciar a toda a comunidade educativa da importancia de levar unha vida saudable.

No  documento adxunto podedes consultar información das táboas que o alumnado levou para a casa.