Pequeno comercio

Carolina González Penabad, Noelia Sequeiro Luaces e Alba Vieito Vázquez gañaron os premios de redacción "Os pequenos co pequeno comercio", convocado pola Federación de Comercio de A Coruña para todos os alumno se alumnas de 5º e 6º de Primaria da provincia.

No traballo contaron unha historia que narraba os seus sentimentos, vivenzas, recordos ou as experiencias no pequeno comercio.

Poñemos aquí o Boletín que vos repartimos a principio de curso para que o poidades consultar cando o precisedes

Dende o vindeiro venres días 7 e ata o día 27 de setembro (ambos inclusive) estará aberto  o prazo para solicitar as axudas municipais de material escolar para o curso 2018-2019.

As solicitudes poderán presentarse:

- Na sede electrónica do concello de Narón.

- No rexistro Xeral do Concello, segundo modelo facilitado ao efecto.

O  vindeiro xoves, 6 de setembro, ás 10:30 farase a entrega de libros ás familias de 3º, 4º, 5º e 6º.

As familias que teñan fillos/as en varios cursos entregaráselles en primeiro lugar no curso máis baixo e en progresivo ascenso.

As familias do alumnado de 3º pasarán primeiro pola biblioteca para indicarlles a clase asignada.

En documento adxunto publícase a listaxe definitiva de fondo libros para o curso 2018-2019

En documento adxunto relacionase os solicitantes admitidos no comedor escolar parao curso 2018/2019. Tamén os alumnos/as que están en lista de espera.

NOTA IMPORTANTE

A todos os solicitantes do fondo libros para o curso 2018/2019 adxudicóuselles os lotes necesarios para cada curso, independentemente do número que aparece na listaxe.

3º de Primaria: Ciencias Naturais, Ciencias Sociais, Inglés e Relixión

No documento adxunto  pódese consultar a listaxe provisional  de usuarios de comedor.

Adxudicacións consensuadas no Consello Escolar celebrado hoxe, venres 29 de xuño de 2018.

Sala Grandín comunica unha modificación no menú xeral para o  MARTES 12.

Cambio no 1º prato (ensalada) por sopa de pasta.