Bo día!

Publicada a orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria .

Teñen dereito a este reparto o seguinte alumnado:

- Beneficiarios da axuda de material de 50 Euros (solicitada no mes de xuño). NON TEDES QUE PRESENTAR SOLICTUDE. AO CENTRO XA NOS CONSTAN ESTES DATOS E PROCEDEREMOS AO REPARTO DAS MÁSCARAS ÁS FAMILIAS QUE FUCHEDES BENEFICIARIAS DESTA AXUDA.

Tags:

Todos os anos celebrábamos a carreira solidaria para recadar fondos para a loita contra a leucemia. Este ano non poderá ser unha carreira presencial pero si poderemos participar de xeito virtual. No documento adxunto tedes toda a información. Non deixemos que a pandemia pare a nosa solidaridade. Grazas familias

Os  seguintes documentos están baseados  na versión 16-09-2020 do protocolo de adaptación ao contexto da COVID 19 nos centros de ensino non universitario de Galicia publicado pola Consellería.

Documentos que irán sufrindo actualizacións periódicas en función das novas actualizacións.

PLAN DE ADAPTACIÓN:  desenvolvemento do curso 20/21

PROGRAMA DE ACOLLIDA: cambios temporais das NOFC

LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2020-2021

Nos documentos adxuntos podedes consultar o material escolar e libros de texto para o curso escolar 2020-2021.

COMEDOR ESCOLAR

Aberto o prazo para solicitar o comedor para o curso 2020/2021.

ENTREGA DE SOLICITUDES: do 18 ao 26 de xuño, ambos os dous incluídos.

DOCUMENTACIÓN:

- Solicitude.

O CONCELLO DE NARÓN IMPULSA VIDEOCONFERENCIAS ENTRE ESCOLARES, O EQUIPO DE EDUCACIÓN VIAL E OUTROS PROFESIONAIS DE DISTINTOS SECTORES.

Se estadades interesadas/os nesta iniciativa tedes toda a información no seguinte enlace.

DESDE O 17 DE MARZO  E ATA NOVA ORDE, O COLEXIO PERMANECERÁ PECHADO  POLA PRÓRROGA DO ESTADO DE ALARMA DECRETADO POLO GOBERNO, A RAÍZ DA CRISE SANITARIA OCASIONADA POLO COVID-19.

PARA POÑERSE EN CONTACTO CO EQUIPO DIRECTIVO PODEDES EMPREGAR CALQUERA DOS SEGUINTES CONTACTOS EN HORARIO DE 10:00 A 13:00 HORAS:

TELÉFONOS: 881 93 03 83 - 881 93 03 82