Eduinnova

Que necesitamos?

1. Un limón 2. Un vaso para poñer o zume do limón 3. Un coitelo para cortar o limón 4. Bastonciños de algodón 5. Unha folla de papel 6. Un chisqueiro ou mistos 7. Unha candea

Como o facemos?

Tags:

Nas clases de infantil estivemos a investigar e aprender sobre O Espazo. As constelacións foi un dos temas que traballamos e quixemos facer unha actividade sobre elas utilizando material dos Polos Creativos e conseguir iluminar a nosa constelación.

Este ano choveu tanto que ao exército de naipes da Raíña de Corazóns borráronselle os debuxos dos seus uniformes.

Por esta razón, decidimos deseñar algunha insignia máis duradeira e que resistise o frío e a calor, a choiva e o sol, o vento, as danas...

Así que decidimos facer unhas chapas co corazón da nosa raíña, os nosos nomes e todos aqueles adornos que cada un quixese poñerlle.

Se queredes ver o proceso de fabricación, podedes facelo no seguinte vídeo.

Creando as insignias do exército da Raíña de Corazóns - Polos Creativos 3ºEP

O luns e martes 26 e 27 de febreiro, o alumnado de Primaria acudiu á biblioteca para participar nos obradoiros de Ciencia en Movemento.

Suso explicounos un feixe de cousas interesantísimas sobre os parques naturais de Galicia: desde a elaboración de mapas, pasando polas peculiaridades da flora e a fauna que habita estes parques e rematando con algúns consellos para evitar incendios forestais.

Ciencia en Movemento - Parques Naturais de Galicia

O mércores 21 de febreiro, as nenas e nenos de Educación Infantil, realizaron unha saída ao Planetario e a  Casa das Ciencias. Disfrutaron moito con esta experiencia, nova para a maioría deles.

SAÍDA AO PLANETARIO E CASA DAS CIENCIAS DA CORUÑA

Ao longo da última semana de xaneiro, o noso alumnado participo nos talleres de enerxía da Fundación Naturgy.

Grazas a estas actividades, puideron coñecer máis acerca das enerxías renovables, o aforro e a eficiencia enerxética.

Talleres Naturgy

O xoves 1 de febreiro, o alumnado e as profes de 3º e 4º de Primaria visitamos o Acuario Finisterrae.

Alí puidemos investigar un pouco máis acerca de animais tan interesantes como as medusas, os ourizos ou as estrelas de mar. Ademais, aprendemos unha chea sobre os diferentes tipos de peces que habitan nas nosas costas.

3º e 4º no Acuario Finisterrae
Tags:

Dentro dos retos propostos en Polos Creativos, á clase de 2 tocoulle realizar unha ponte para unir unha distancia de uns 40cm. Para iso, armáronse de bloques, gomas elásticas e outros materiais para facer que un robot puidese cruzar dita ponte. Foi un reto moi entretido!

Construcción de pontes (Polos creativos)

Antes de montar o supermercado na clase tivemos que traballar as moedas, VAIA LÍO!!!!