Aberto o prazo de presentación de solicitudes para facer uso do comedor escolar no curso 2021/2022.

Prazo de presentación desde o 29 de xuño ata o 6 de xullo, ambos inclusive.

Horario de secretaría: de luns a venres de 10:00 a 13:00 horas

Nos documentos adxuntos pódese consultar o material escolar e libros para o curso 2021/2022.

Tags:

Aquelas familias de novo ingreso no centro para o curso 21-22 tedes que formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño, cubrindo o impreso que se adxunta e aportando a seguinte documentación:

- Fotocopia da tarxeta sanitaria

- Certificado médico e informes das patoloxías que padeza, se é o caso)

- Fotocopia do libro de vacinas

- 2 fotos de carnet.

Esta documentación terá que ser entregada en horario de secretaría:

- De luns a xoves de 12 a 13 horas

- Venres de 10:40 a 12 horas

• Alumnado de 2º ciclo de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Bacharelato que se incorpora ao sistema ou que cambie de centro docente.

Deberá presentar o formulario normalizado ED550B, no centro elixido ou a través da aplicación admisonalumnado, do

• Reserva de praza: para o alumnado de 6º de EP que pretenda continuar estudos no IES adscrito,  IES As Telleiras.

Deberá presentar o formulario normalizado ED550A, no CEIP Plurilingüe Virxe do Mar ou a través da aplicación admisionalumnado, do 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

Podedes participar nesta actividade tan divertida que nos propoñen dende o equipo de Seguridade Vial do Concello de Narón. Podedes vir a escola co voso patinete ou bicicleta decorada de Nadal.

"A TUA VELLA BICI MERECE UN SORRISO"