ABN

Tags:

Ao noso alumnado encántalle xogar e... Non hai mellor maneira que aprender que facelo xogando!!!

Matemáticas divertidas en 2ºEP
Tags:

O martes 14 de marzo celebramos o Día das Matemáticas facendo unha actividade moi divertida que nos propuxo o pirata Palopincho.

Esta consistiu en superar unha serie de retos matemáticos de medida e cálculo, co obxecto de obter os cartos suficientes que nos permitan pagar a pasaxe de embarque no barco pirata que zarpará, moi pronto, na busca dun gran tesouro.

DÍA DAS MATEMÁTICAS - 2º DE PRIMARIA
Tags:

EN 3º DE PRIMARIA XOGAMOS E APRENDEMOS CO ABN.

1)Mediante o xogo da escoba axilizamos o cálculo mental e facemos distintas descomposicións do número 15:

A través do xogo da escoba axilizamos o cálculo mental e facemos descomposicións do número 15.2) Sumamos e restamos co apoio dos palillos:

ACTIVIDADES DE ABN EN 3º
Tags:

En 3º de primaria aprendemos unha forma nova de multiplicar, baseada nas equivalencias entre as distintas unidades do sistema de numeración decimal.

A MULTIPLICACIÓN POSICIONAL
Tags:

As nenas e nenos de 5 anos disfrutaron de novos xogos para incorporar ao seu recanto de matemáticas. Para aprender a xogar con eles, realizaron unha xinkana onde rotaron polas distintas estacións para ver os distintos xogos.

Xogos de conteo, de lóxica, puzzles numéricos, resolución de problemas,... Matemáticas divertidas con ABN

XOGAMOS CO ABN NA  CLASE DE 5 ANOS
Tags:

Este ano, dispoñemos de un novo recurso para traballar as matemática ( ademáis de outras moitas cousas), as mesas de luz. Un elemento moi motivador dos que os nenos e as nenas disfrutan moito.

MESAS DE LUZ
Tags:

Todos os  venres, na clase de 5 anos, traballamos os amigos do 10.  Un xeito divertido de traballar a descomposición . Ademáis de usar a casiña da descomposición, aproveitamos que estabamos inmersos nun proxecto sobre o arco da vella, utilizamos esta temática para traballar este contido matemático.

OS AMIGOS DO 10
Tags:

O alumnado de 1º A e 1º B aprendimos moito xogando cos numeros:

Fixemos xogos matemáticos de operacións (sumas e restas) e numeración, completamos a casiña dos números, aprendemos os impares e pares e xogamos coas tarxetas das horas e de maior e menor.

ABN en 1º de E.P
Tags:

Na nosa aula xogamos e aprendemos un montón. Aqui tedes unha mostra das nosas casiñas de numeración e unha actividade para calcularmos as metades!

Así é moito máis simple e diver aprender!

ABN na aula de Pedagoxia Terapéutica