MATRÍCULA DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

Matricula curso 2017-18

O prazo para formalizar a matrícula do novo alumnado que se incorporará ao colexio no curso 2024-2025, será do 20 ao 30 de xuño.

1. Información sobre a matrícula.

2. Solicitude de matrícula.

3. Documento de lingua materna (só para 4º de infantil).

Se non se entregou coa solicitude de admisión:

4. Autorización de matrícula.

5. Solicitude de transporte escolar.

6. Solicitude de transporte escolar excepcional.

Documentos de interese para as familias de alumnado de 4º de infantil:

7. A entrada na escola.

8. Empeza o cole!

LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-2025

Libros de texto para el próximo curso - IES Maria Bellido

Pode consultar a lista de libros de texto para o curso 2024-2025 PREMENDO NA IMAXE.

IMPORTANTE:

• ALGÚNS dos libros da lista oficial NON HAI QUE COMPRALOS.
  • DETECTADO UN ERRO no ISBN do libro de Lingua Galega de 1º de Primaria, o día 19-06-2024 procédese a actualizar a lista.

MUÍÑO DO PEDROSO

Os nenos e nenas de 3º de Primaria visitaron o Muíño do Pedroso. Pasárono xenial participando en diferentes obradoiros e actividades. Botádelle unha ollada ao vídeo, premendo na imaxe!

NANOCONTOS

Da man de Raquel Queizás e os seus contos da ra Nano, a rapazada de Infantil e de 1º de Primaria aprendeu sobre a metamorfose da ra e a extinción do Dodo. Pasárono XENIAL!

6º DE INFANTIL VISITA MARCELLE

A rapazada de 6º de infantil visitou o Parque zoolóxico " Marcelle Natureza" onde viron e aprenderon moitas cousas sobre os animais que alí viven. Pasárono xenial!!!

PREMEDE NA IMAXE!

CIRCULAR FIN DE CURSO

Archivo:Info.svg - Wikipedia, la enciclopedia libre

Para ver a Circular Fin de Curso con información que pode ser do seu interese, PREMA NA IMAXE.

SOLICITAR COMEDOR E MAÑANCEIROS PARA O CURSO 2024-2025

SOLICITUDE COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 22-23 | CEIP Francisco Vales  Villamarín

A partir do dia 27 de maio ata o dia 4 de xuño abrirase o prazo de presentacion de solicitudes de renovacion de praza do servizo de comedor e mañanceiros do Ceip Vales Villamarin.
E do dia 13 de xuño ao 23 de xuño as solicitudes de novo ingreso no comedor.
Pode ver a información e descargar as solicitudes PREMENDO AQUÍ.