Actividades e saídas

PARABÉNS!!!!

O Blog de Voz Natura do noso colexio acaba de ser premiado como finalista nos "Premios ao mellor blog Voz Natura 2018/2019".

O xurado escolleu o noso blog destacando a estética coidada e a cantidade de recursos audiovisuais utilizados, así como as actividades interxeneracionais e a labor da nosa biblioteca.

Parabéns!!!

VISITA AO MERCADO

O alumnado de 5º de primaria, dentro do Plan Proxecta, e despois de realizar un estudo de alimentos saudables, elaborou un proxecto de compra dun almorzo con produtos do mercado de Betanzos. O mercado do Concello de Betanzos desenvólvese na Praza Irmáns García Naveira  e estimula a actividade agraria da comarca e o achegamento á  poboación de produtos naturais da terra de consumo diario. Os martes, xoves e sábados de todo o ano, agás os días anterior e posterior á feira, os propios produtores dos artigos da horta comarcal venden os excedentes.

ENTROIDO 2019

Resultado de imagen de entroido

O vindeiro venres, 1 de marzo, celebraremos a festa do Entroido cun acto que terá lugar no Pasatempo, realizando un desfile dende o colexio a partir das 10:40 horas.

Se as condicións meteorolóxicas son adversas:

O desfile de E.I realizarase ás 11:00 nas pistas cubertas do Carregal ( á beira do pavillón municipal),

sempre que non choiva moito, nese caso organizarase no patio cuberto de EI

O desfile de E.P realizarase no Pavillón do Colexio en dúas quendas, a primeira ás 10:00, na que participarán as letras A,B,C de 1º a 6º; a segunda, ás 12:30, os grupos D,E de 1º a 6º.

Atendendo á Lei de Protección de Datos, recordamos a prohibición de tomar imaxes do alumnado ou difundilas sen a debida autorización legal.